Gå til innhold

Kabinett (ny pc)

Anbefalte innlegg

Hei :D

Jeg skal bygge meg ny pc nå, forrige (bærbar) gikk kaputt. Tenker stasjonær pga at jeg har lyst å gjøre billigere reperasjoner og oppgraderinger. Jeg har ikke akkurat mye penger og skal prøve å begrense meg, derfor er det billigste best såfremt kvaliteten sett i forhold til pris er mye bedre... Et anna viktig kriterie er at den skal være stillegående, strømforsyning som forsyner omtrent 450W (for div komponenter) og litt mobilt.

Tenkte derfor kankjse på miditower, men ikke veldig viktig. Har sett på dette kabinette som så mange andre har nevnt i denne kategorien.

Har dere noen bedre forslag, eller oppfyller det mine kriterer syns dere? :roll:

Setter seff masse pris på innslag!!! :love:

EDIT: Setter ikke så stor pris på styla, vil gjerne ha et ganske nøytralt kabinett.

Er dette bra kanskje?

Endret av olahli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
strømforsyning som forsyner 450kW (for div komponenter) og litt mobilt.

OT:450kW? Det er 45000 watt det. :!: (skjønner selvfølgelig at det er 450 watt du mener).

Hvis du har råd,så kjøp denne strømforsyningen.

Kabinett er så mye smak og behag at der må du nesten bare kjøpe et du liker.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

hehe... la akkurat merke til det selv. mente seff 450 W ;)

EDIT:

Jeg har igrunn ikke lyst å spytte mer enn 1000-lappen i kabinett, så masse anna å legge penger i og vettu. så da blir kanskje den nevnte bZerk'n litt dyr uten strømforsyning. tenker derfor kanskje netshops Arctic Cooling Silent Case Miditower. Denne gir på den andre siden bare 350W hva syns dere om det? er det litt lite eller kan det fungere i lang tid fremover? Kabinettet fikk Hardware.no sin "Mye for pengene"-pris, ikke dårlig det.

EDIT EDIT:

minus med dette kabinettet fra hw.no er at spesiell PSU vanskliggjør oppgradering, det likte jeg ikke så godt! Men som du sier under skal vel 350W holde en god stund! ;)

Endret av olahli
Lenke til kommentar

leste litt inne på komplett sin side om brukererfaringer og den var topp. jeg tror jeg går for dette kabinettet (Arctic Cooling T1/m PSU 350W) til den nette pris av 756,- i databutikken!!! Da går jeg videre til hovedkort jeg :)

EDIT: her forsetter mitt pc-kjøp (? :hmm: )

Endret av olahli
Lenke til kommentar
ok, men SLI hva er det?  :whistle:

Når du kjører SLI kjører du to skjermkort istede for bare ett. Ytelsen blir bedre, men dobbles ikke.

Men for å kjøre SLI må du ha ett hovedkort med støtte for SLI, samt to skjermkort med SLI støtte.

Endret av Lassecom1
Lenke til kommentar

Har også bygd en PC med det kabinettet (bzerk også kalt air box)... og mitt inntrykk er crap.

Elendig bygge kvalitet.

Klart det har "bells and whistles"... men det er mere "plastic fantastic".

Ville tatt det X-Gear kabinettet fremfor bzerken.. da X-Gear saken er basert på samme ramma som chieftec sine. Solid stål konstruksjon.

Hadde jeg hatt penger hadde jeg gått for et Lian-Li... V1100 :love:

Har forresten akkurat handla et kabinett til serveren min... detta

Endret av Buzz76
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...