Carnifex Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Statisk elektrisitet er tull, og det er ikke psu'en som er problemet, hovedkortet er ødelagt http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255188 Lenke til kommentar
Authority Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 For meg høres det ut som du har glemt å koble til den ekstra stømforsyningen nyere kort trenger. Kortet skal ikke bare plugges ned i slot'en, men det skal også kobles til strømforsyningen din. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Du sier noe der Authority. Mange som glemmer den 4pins kontakten fra Psu til hk.Det er jo den som gir strøm til Cpuen. hehe Glem det..vi tenker på to forskjellige ting nå.hehe Endret 15. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Statisk elektrisitet er tull, og det er ikke psu'en som er problemet, hovedkortet er ødelagt http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255188 haha, så tragisk Det må da være mulig å få ytre sine meninger om ting uten at herr passe-på skal komme med en gang, jeg har aldri opplevd statisk elektrisitet, og det er tydeligvis sterkt overdrevet, det er min mening.. Det er så tragisk å ikke få erstattet datakomponenter fordi forhandlere sier man ikke får erstatning fordi man ikke har pakket varen inn i såkalte anti statiske poser, som er reinspikka tull. Man kan da ha ødelagt komponenten sin av statisk elektrisitet fordi man har pakka den inn i en pose før man sender den da... at man skrur hovedkortet rett i kabinettet og skrur på strømmen, og tror det er skjermkortet som er problemet er jo som å tømme ei brusflaske nedi skjermen sin mens den står på, og tro det er ledningen som er problemet... Endret 15. juli 2005 av onkeljan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå