Gå til innhold

bra spill, billig!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, nokon spesiell sjanger du likar, då?

Dersom du likar RPG-ar, blir Neverwinter Nights Deluxe Edition solgt for om lag 250-300 kroner no for tida. Då får du både det originale NWN of begge ekspansjonspakkane. Ekstremt bra spel, masse valuta for pengane.

Dersom du har Visa, anbefalar eg at du tek ein tur innom play.com. Dei har alltid masse på tilbod, sender fraktfritt, og sender kvar vare separat. Berre pass på at kvart enkelt spel kostar under 200 kroner.

Kay

Lenke til kommentar

Ein god del bra der...Crazy Taxi til 16 kroner? Kanskje det kunne vere noko for han som ville køyre bil? ;)

Av dei spela dei har på salg, har eg prøvd og likt følgjande: Age of Wonders (spelar det faktisk no for tida), Civ 2 og 3, Emperor, NWN:SoU (men HoU og originalen er betre), Prince of Persia (på PS2), Red Alert, The Thing (på PS2).

Kay

Lenke til kommentar

"Ordenlig gode" spill behøver overhodet ikke å være nye. Det er slik prat jeg helst ikke vil se. Hva gjør f.eks. det første Half-Life mindre legendarisk nå, bare fordi alle andre spill rævsparker det med bedre grafikk? Ingenting. Det kom først, og har fremdeles høy spillbarhet.

Det samme kan man si om en drøss andre gamle spill. De er minst like gode som da de kom ut, og veldig ofte mye bedre enn dagens utgivelser tilpasset de bortskjemte grafikkhorene som aldri har sett en ekte C64 eller Amiga (for ikke å snakke om Zinclair og andre storheter fra forums tid).

Jeg trodde faktisk de fleste her visste på dette tidspunkt at gamle spill gjerne er best, ikke motsatt. Dagens spill driter i ubetydelige ting som en god storyline som driver spillet fremover, gode karakterskildringer o.s.v. Det skal være best mulig grafikk og animasjoner, og om det tar 3 timer å spille det ferdig gjør det ingenting, for det så jo så lekkert ut.

Sorry Mac, men jeg vil aldri tilhøre den grunne :) *drar frem Deus Ex igjen og storkoser seg*

Sorry, gikk litt OT der.. :blush:

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...