art Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei! Hvordan får jeg fjernet spørsmål om brukernavn/passord under oppstart av win98. Under nettverk har jeg windows-pålogging. mvh arthur Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Kontrollpanel --> Brukere.. og et eller annet der (husker ikke helt) :smile: Lenke til kommentar
art Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Har gjort følgende, men problemet er at jeg blir spurt om det gamle passord som jeg ikke har. ----------------------------------------------------- Right-click on the Network Neighborhood icon and select Properties On the Configuration tab, select Windows Logon in the Primary Network Logon box When Windows prompts you to restart your computer, click No Click the Start button, point to Settings, then select Control Panel Double-click the Passwords icon On the Change Passwords tab, click the Change Windows Password button, click OK, then set a blank password ----------------------------------------------------- mvh arthur Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Control Panel->Passwords->User Profiles. Kryss av for "All users of this computer use the same preferences and desktop settings." Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det er en fil du må slette, men husker ikke helt hva den heter. Noe som *.pwl eller *.pwd eller *.pws Der ligger de, men har glemt helt nøyaktig. Søk etter de filene på maskinen din, og se om noe ligner... Lenke til kommentar
art Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Takker.... det ordna seg med å slette *.pwl arthur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå