eivindhg Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Heisann, jeg bor i et hus med trådløstnettverk, men desverre er pc'en min laaangt unna ruteren så jeg får elendige nettverkssignaler =/ De er både ustabile og svake, og dette gjør også at nettet blir vanvittig tregt. Er det noe utstyr jeg kan kjøpe eller noen instillinger jeg kan gjøre om for å få bedre nettverksforbindelse? Jeg har et 54 mbps trådløst kort innebygd i den bærbare pc'en min... Takker for alle svar, jeg må få fikset dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis det er en Centrino maskin, må du slå av strømspare egenskapene på det trådløse kortet. Denne innstillingen er satt default på automatisk maks strømsparing. Sett den manuelt til maks sendestyrke. (sånn til å begynne med) Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hvor finner jeg denne? Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hmm, takk det hjalp! Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Men nå synker den igjen =/ var 54 mbps og fine signaler, så helt uten grunn er det bare 11 og 2 i signalstyrke :O Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Med en gang jeg setter den til maks blir den bra, men så etter kort tid går den ned på 1 mbps og det suger =( Har ikke peiling på hvorfor dette skjer :/ Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er bare sånn de intel kortene er. Det finnes en ny betadriver ute som gjør at det der ikke skjer. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Takker, da får jeg prøve den =) Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 har du en link? skal lete selv, men den er kanskje ikke så lett å finne ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå