Gå til innhold

dårlig kvalitet på joystick?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har kanskje ikke lagt merke til at mange telefoner idag er utstyrt med en meny, hvor dette kommer meget hendig til. Dessuten er det en fin måte å skape gode snarveier fra standby på.

? Er jo ingen forskjell på en joystick, og en digital "buttonpad", slik som f.eks. 3650 har.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Du har kanskje ikke lagt merke til at mange telefoner idag er utstyrt med en meny, hvor dette kommer meget hendig til. Dessuten er det en fin måte å skape gode snarveier fra standby på.

? Er jo ingen forskjell på en joystick, og en digital "buttonpad", slik som f.eks. 3650 har.

Er jo en forskjell da. Jeg liker bedre joystick enn buttonpad. Jeg liker ikke å måtte klikke for å flytte markøren til siden.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Synes joystick er veldig praktisk, men veldig mange produsenter gjør en dårlig jobb med å lage dem.

Har en Siemens CX70 og joysticken på den er himmelsk. Ingen forskjell etter 4mnd!

Men har prøvd joysticker av eldre kadaver på f.eks SX1 og må si at den var kjempehard og glatt i forhold til nyere.

Men det absolutt mest praktiske navigasjonsinstrumentet er en rund knapp som er litt nedhult så du får plass tilfingeren og bare kan trykke ned hvor du vil :love:

 

Enkelte nokiatelefoner har sånn. Vet ikke om dere forsto beskrivelsen, menmen ;)

Kan poste bilde om noen vil...

Lenke til kommentar

Jeg har hvertfall dårlig erfaring med joysticken på SE K700i, har hatt 3 stykker av denne telefonen, og på samtlige så har har joysticken blitt dårlig etter en stund. Kjøpte K700i i fjor sommer, fikk ny rundt juletider og en ny i April, og nå er joysticken på den siste like dårlig som de 2 andre sine ble :p

 

(nei jeg har ikke kjøpt og betalt for samme telefonen 3 ganger! :p )

Lenke til kommentar
Ser dessuten ikke helt nytten når det bare er 4-veis joystickker.

Alle Series60-mobiler har 9-veis joysticks.

Ikke skikkelig - den trykker inn to knapper samtidig (mye vanskeligere enn om det hadde vært egen knapp). Det er også mulig med knapper om jeg ikke husker feil... :(

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...