Superchez Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Lenge har jeg hatt et problem med alle nettleserne jeg har prøvd (Opera, Firefox, IE) sammen med windows media player-plugin (for alle de nyeste versjonene: 7,8,9). Jeg får ikke spilt av media-filer i noen av nettleserne. De reagerer annerledes, men resultatet er noe av det samme; enten får jeg feilmeldinger (Vc-feilmelding med Opera,Mozilla Firefox-feilmelding) eller så ser jeg en inaktiv wmp-plugin på siden (slik) Jeg har prøvd følgende: - avinstallert directx 9c, og prøvd med eldre dx-utgaver (det skulle visst nok være et problem med dx9c?) - reinstallert windows media player (og prøvd ulike versjoner) med plug-in. Har dere hatt det samme problemet før? Jeg har i alle fall hørt om andre som har et hatt et liknende problem. Dette blir et mysterium for meg inntil noen hjelper meg. All hjelp mottas med takk. Argh: Nå i ettertid ser jeg hvor malplassert dette emnet er. Mea culpa! Moderatorerer er blitt informert. Endret 12. juli 2005 av Superchez Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det kan tyde på at noen DLL-filer eller noe lignende er skadet. Jeg ville lagt inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Dobbeltpost. stenges og flyttes til feilposter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg