r0zie Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 går det an? skriv gjerne how-to.. Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 gå inn til C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Movies og slett alt utenom menu.bik & menu_loggedin.bik Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 skifta navn på mappa jeg bare alt ble borte, men fungerer fint Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 takk! ble litt rar men det var bedre enn det andre Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Gjorde akkurat det som sto her, men nå ble alt så tregt. Loade brukernavne tar minst 2 til 3min og alle trykk i menyen tar kanskje 1min. Har forsøkt å legge de filene tilbake, men det hjalp ingenting. Noen tips til å rette opp feilen igjen? Andbefaling til dere andre: IKKE kluss med de filene! Lenke til kommentar
baltie Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det har nok mer med problemene GameSpy hadde i går/natt. De ble visst utsatt for et DOS-angrep. Å rename de nevnte filene har forøvrig funket glimrende for min del. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Noen tips til å rette opp feilen igjen? Hva med å legge inn igjen filene? Du slettet dem vel ikke gjorde du, og du tok vel i det minste backup gjorde du ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå