Kilko Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Har selv øreplugger jeg fikk med mp3spilleren min, de har veldig god lyd men detter ut av øret stadig. Veldig irriterende! Jeg vil gjerne gå til anskaffelse av disse: ARGON EP4001 Hodetelefon Jeg lurer på om disse gir god lyd og om de holder seg i øret. Noen som har erfaringer med disse? Endret 12. juli 2005 av Kilko Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Om du synes de som fulgte med hadde god lyd, tror jeg absolutt du vil trives med disse. Om de holder seg i øret,er en annen sak. Du kan også se på KOSS - The Plug Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har de ørepluggene! De fungerer helt greit de, hvilken mp3-spiller har du da? Har hørt mye om at "KOSS - the plug" sitter dårlig i ørene på mange, men de låter bra. ARGON pluggene fungerer helt fint bedre lyd en det som følger med på Creative Zen Touch ihvertfall. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har hatt "Plugen" før og jeg fikk den aldri inn i øret som den skulle. Jeg bare leverte den tilbake. Men takk for rådet _Ferrari_, da går jeg for de! *Close Topic* Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Uten å ha hørt de, vil jeg tippe att de er like gode/dårlige som alle andre 98 kroners øreplugger. Bruk heller litt mer penger Lenke til kommentar
JensL Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Enig med k-orm, bruk heller mer penger. Du får det du betaler for. Argon'en ser ut til å ha samme skallet som Sennheisers MX-serie, og er sikkert i samme liga som MX200 eller MX300, og de er ikke bra. Gå heller for Sennheiser MX400 eller MX500. Har begge selv, og til å være rimelige øreplugger, er de helt greie. Er en del hakk bedre enn det som bruker å følge med. Eller så kan du kjøpe skikkelig kvalitet med én gang: Shure E2c (Evnt.E3c, E4c eller E5c) eller Etymotic ER6. Da får du små plugger som virkelig spiller bra, og demper meget bra. Må absolutt ikke sammenliknes med Koss The Plug. Den har jeg selv, og den låter fullstendig bøtte. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hva med de Sony øre pluggene, har hørt mye bra om de, koster 400kroner så de er rimelige også, sjekk nyeste Lyd & Bilde tror jeg, eller var det DVD & Hjemmekino Lenke til kommentar
JensL Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hva med de Sony øre pluggene, har hørt mye bra om de, koster 400kroner så de er rimelige også, sjekk nyeste Lyd & Bilde tror jeg, eller var det DVD & Hjemmekino Jeg har ikke hørt disse selv, men det virker som de får ganske ok kritikk, så de kan være verdt å undersøke litt nærmere. Tror allikevel Shure'ene har et bra overtak. Spesielt når det gjelder komfort. Shure har mange forskjellige typer og størrelser av de pluggene som stikkes inn i øregangen, så det blir nok lettere å finne noe som passer. Det største problemet med denne typen øretelefoner, er nettopp komforten. Det er rimelig bra variasjon i øre-utforming på folk, gitt. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå