Konto brukes ikke Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hei! Har lett litt på nett og har fortsatt ikke funnet ringetonen jeg vil ha (gratis selvfølgelig:). Det nærmest jeg har funnet het for ring ring, men heller ikke den er den jeg er ute etter. Er så lei av alle rare ringetoner og vil ha den 'orginale' gamle ringetonen som man finner på gamle tlf. 'Låten' skal inn på min K700i tlf. Håper noen kan hjelpe meg med denne. Endret 13. juli 2005 av kandasa Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Er set SEs "Old Phone" du tenker på? Hvis denne ikke faller i smak foreslår jeg følgende fremgangsmåte: - Få tak i en lydopptager + mikrofon av grei kvalitet. - Få tak i en gråtasstefelon. - Koble tefelon til telenett. - Slå nummer. - Gjør opptak. - Konverter til mp3 og legg inn på mobilen din. Endret 12. juli 2005 av dostojevski Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Takk for godt svar! Nå gjenstår det bare å finne den uten at man må registrere seg noen plass. (har dårlig erfaringer med å registrere seg, for så å få gratis. I tillegg bruker man å få masse møkkreklame osv ... forøvrig gratis det å *letemodus* Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis du har en K700i får du ikke brukt mp3 som ringetoner tror jeg.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis du har en K700i får du ikke brukt mp3 som ringetoner tror jeg.... Naturligvis kan man bruke mp3 som ringetone med k700i. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Takk for godt svar!Nå gjenstår det bare å finne den uten at man må registrere seg noen plass. (har dårlig erfaringer med å registrere seg, for så å få gratis. I tillegg bruker man å få masse møkkreklame osv ... forøvrig gratis det å *letemodus* Se på SEs egen hjemmeside/wapside. Tror den skal ligge der. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Fant den ikke hos de (så bare kjapt over) og uansett er det slik at man må registrere seg og det gidder jeg ikke. Tok et søk etter navnet du ga, fikk hørt på den og den passet bra. (er nå lastet ned) 'Problem' løst ... når man viste hvilket navn man skulle søke etter. Igjen - Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvis du har en K700i får du ikke brukt mp3 som ringetoner tror jeg.... Naturligvis kan man bruke mp3 som ringetone med k700i. tillome k500i kan det Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Sorry... jeg som har bomma litt hehe... trodde det var snakk om meldingslyd Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) http://www.zedge.no/index.php?side=lyder&getsound=195 var det denne du tenkte på? Endret 13. juli 2005 av danny123 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 var det denne du tenkte på? Fant den også når jeg søkte etter første forslaget + et par til som er ganske så like. Var litt usikker på hvem som er best, så alle er lastet ned for å teste. (alle MP3) Takk for forslaget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå