Gå til innhold

Arrangere LAN, trenger litt hjelp


Anbefalte innlegg

Mente 3 netter.. :p Og det finnes forreste en :love: edit-knapp :love: så du slepper å skrive 2 innlegg rett etterhverandre.. ;)

Savner fortsatt crew! :) Prøver å få litt orden på hvordan vi skal gå fram angående sponsorer og slikt, men tror det skal ordne seg, ihvertfall med min stahet! :p

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til en viss grad, ja.. Kommer vel litt ann på hvilken gruppe! Men alle må jo ha pauser, for guds skyld man må jo sove og kose seg litt også selv om man skal jobbe litt for gratis inngang.. :) Uansett har de fleste jobber tilgang til PC så man kan jo forsåvidt surfe litt og chatte litt på MSN når man har tid.

Lenke til kommentar

Hei, vis du vil vite mer on Gulskogen skole så kan du gå inn på Gulskogen.net Det er hjemmesiden til skolen. Vi lekte litt med tanken på å arrangere Lan der engang, men det ble aldri noe av. Skolen ligger forøvrig ved siden av Gulskogen senteret. Adressa er Vintergata 2 tror jeg (søk på finn.no).

 

Husk det er en ganske stor hall. (full håndballbane).

Lenke til kommentar

Ser at dette med søvn er nevnt flere plasser, både her og i andre tråder og forum.

 

Jeg vil gjerne få presisere at man nå må slutte med å gjøre det til en konkurranse om hvor lenge man kan sitte oppe, flere og flere dør fordi kroppen slutter å fungere etter utmattelse, dårlig næring osv osv..

 

Sitt oppe til 3-4 tiden, og legg deg, stå opp i 10-11 tiden igjen. Du får nok med deg mer enn nok av partyet..

 

Bare en liten anbefaling fra meg :)

 

Og til Glisevask:

Hva trenger dere sponsorer til ?

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Hvis jeg kommer meg bort, så kan jeg sikkert være med i crew og jeg har et PS2 EYE-TOY kamera som kan lånes ut (ganske bra kamera)

Ang. sponsorer: Har ikke Alienware noe sponsorgreier, du blir sponsa så lenge du sender bilder av LAN`et etterpå, reklamerer for Alienware og det er et vist antall personer på LAN`et? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...