lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Mente 3 netter.. Og det finnes forreste en edit-knapp så du slepper å skrive 2 innlegg rett etterhverandre.. Savner fortsatt crew! Prøver å få litt orden på hvordan vi skal gå fram angående sponsorer og slikt, men tror det skal ordne seg, ihvertfall med min stahet! Endret 11. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) ok takk for tipset er det lov til og ha med data og spille vis man er "crew" Endret 11. august 2005 av Cryxen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Til en viss grad, ja.. Kommer vel litt ann på hvilken gruppe! Men alle må jo ha pauser, for guds skyld man må jo sove og kose seg litt også selv om man skal jobbe litt for gratis inngang.. Uansett har de fleste jobber tilgang til PC så man kan jo forsåvidt surfe litt og chatte litt på MSN når man har tid. Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) OK.. >_> skal få spørt fortest muligt hmm er det noe vits og dra vis man ikke kjenner noen? (er ikke så veldig lan erfart men kan litt netverk) Endret 11. august 2005 av Cryxen Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei, vis du vil vite mer on Gulskogen skole så kan du gå inn på Gulskogen.net Det er hjemmesiden til skolen. Vi lekte litt med tanken på å arrangere Lan der engang, men det ble aldri noe av. Skolen ligger forøvrig ved siden av Gulskogen senteret. Adressa er Vintergata 2 tror jeg (søk på finn.no). Husk det er en ganske stor hall. (full håndballbane). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Vet hvor det er, dama mi går der.. Og har over halvparten av vennene mine der! Hvor mange tror du den rommer? Sånn cirkum? På størrelsen med Konnerudhallen eller mindre? Endret 11. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Ser at dette med søvn er nevnt flere plasser, både her og i andre tråder og forum. Jeg vil gjerne få presisere at man nå må slutte med å gjøre det til en konkurranse om hvor lenge man kan sitte oppe, flere og flere dør fordi kroppen slutter å fungere etter utmattelse, dårlig næring osv osv.. Sitt oppe til 3-4 tiden, og legg deg, stå opp i 10-11 tiden igjen. Du får nok med deg mer enn nok av partyet.. Bare en liten anbefaling fra meg Og til Glisevask: Hva trenger dere sponsorer til ? Endret 11. august 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Premier og KANSKJE bord osv..! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Premier og KANSKJE bord osv..! oki, ja det kan jeg ikke hjelpe med for øyeblikket, har bord til rundt 40 personer da, for dette bruket, men litt tungvindt å flytte på over lengre avstander hehe. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Glisevask: gå inn på http://www.izecold.tk og se der. Det var et lan for rundt 50 stk. og arrangørene hadde fått både utenlandske og norske firmaer til sponsing, kanskje de er interesert i dette og? Kremt..hmm..legg foresten merke til ett vist navn på høyre-siden under Smurfen og over Madtaz..kremt.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvis jeg kommer meg bort, så kan jeg sikkert være med i crew og jeg har et PS2 EYE-TOY kamera som kan lånes ut (ganske bra kamera) Ang. sponsorer: Har ikke Alienware noe sponsorgreier, du blir sponsa så lenge du sender bilder av LAN`et etterpå, reklamerer for Alienware og det er et vist antall personer på LAN`et? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Joda.. Jeg tar imot alt vi får tilbud om! Ressurser er fint.. Alienware you say? Hmmm, skal sjekke det ut.. Det er forøvrig ikke det viktigste nå, det viktigste nå er å få fixa et crew som kan komme til en viss dato som funker fett for Gulskogen Skole! Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ey, glisevask hvilket trinn begynner du i nå til høsten. Hva heter dama di. kanskje jeg kjenner henne? Spør henne om hvor stor den er, hu kan jo sikkert sjekke hvis hu går der i år og. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Det der fant vi ut av på MSN og det viste seg at du var leder på konfleiren hennes! Gud som verden er liten.. Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 FAEN! jeg lunne ikke komme =( kommer kansje en anna gang .... kjente ingne som skulle dra dit Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Yeeeij! Når jeg var borte i England på klassetur hadde det poppa inn en mail med en "sjekk" på 5.000 spenn til LANet.. Tror det kommer godt med. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hvor kom den fra da? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hvor kom den fra da? Samme lurer jeg på Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hvor kom den fra da? Samme lurer jeg på jeg og... Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hvor kom den fra da? Samme lurer jeg på jeg og... Mee too Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå