lokeland Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Er litt usikker om den biten om når det blir arrangert.. Er OsloLAN avlyst? Isåfall kan vi jo som planlagt arrangere det i høstferien, men om ikke blir det den nye tanken; mer oppimot jul! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Lilleslem: Det er ikke lov med Animasjon i Avataren.. Trur du må Fjerne den Animasjon? Det er et jpg bilde det der da. Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Artig med lan i Norges beste by da. Skulle det være på kønnerud. Hvis det blir mange kan dere sikkert få leid flerbrukshallen på Gulskogen skole (gamle skolen ) Det blir bla. arrangert nm i karate der. Vi har brukt hallen på flere store happenings på skolen. Svær scene, mange nødutganger, rommer mange mennesker har fire garderober med toaletter + fler toaletter ellers på skolen. Hvis det blir noe av så kanskje jeg kommer. Lykke til. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Rødskogen skole? Høres veldig interessant ut! Har sendt deg PM.. Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Virker ganske spendene... ble nesten frista til og dra dit fort... men det er så langt.. men så vidt jeg har kjønt er det 13 års grense? og foresten.. noen som vet hvor langt det er fra hadeland til der det skal være? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Er 13årsgrense ja, men kan godt hende den senkes til 12 om det viser seg å være hensiktsmessig! Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ok.. det virker skikkelig bra! hmm hvor stor plass blir det til dataen da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvis den senkes til tolv kan en jo like godt fjerne den! Sett den heller opp til femten. Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Dårligt gjort! jeg er 13 >_< >_> mekka min egen data >_> syns den ikke skal settes opp La den være på 13 du Endret 11. august 2005 av Cryxen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Plassen kommer litt ann på.. Håper å få det opp i en meter i bredden, men alt kommer ann på hall (er litt sugen på denna på Gulskogen) og hvordan det blir med sponsorer og borda.. Aldersgrensa blir nok på 13 ja, vil ikke ha uerfarne små (unnskyld) drittunger som suser rundt å spør om hva CPU står for å sparker til lyskasterne og ikke overhører reglene.. Blir forresten ordentlig scenerigg med stoooor prosjektor (tro meg), moving heads og effekter som ikke skal røpes får de kommer fram.. Holder på å sjekke ut delen med band/artister! Har planer om å leie inn et utrolig bra lokalt band, Fluffy Bunnies: http://www.fluffybunniesmusic.tk/ Eventuelt noe mer, om noen vet om noe, eller selv er interessert så bare send meg en PM! Endret 11. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 FY FAEN! med sp mye bra da mår jeg komme! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Håper på å få det til, men kan ta tid.. Endret 27. august 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 fikk nesten lyst på og værra crew men trur jeg er litt forliten >_< Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har du kunnskaper og erfaring og er moden er alder ingen fare! Assistent til scenearbeidinga krever lite/ingen kunnskap f.eks.! Den jobben blir vel litt mer også.. Styre og ståke og bære og hjelpe til litt! Vi har noen opptatte plasser, men er ikke helt sikker på hvordan det blir med de folka som allerede har meldt seg interessert! Skal forresten prøve å få tak i to ting: DDR og X-BOX/PS2 på lerret! Endret 11. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 fikk lyst.. men er ikke sikkrt om jeg kan komme men jeg sier ifra vis jeg kan! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Indeed.. Er keen på å finne mer ut om denna hallen! Hvor mange den rommer og sånt.. Men han som anbefale den har tydeligvis gått inn i byssanlulle-modus! =/ Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ok.. hvor lenge blir det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 LANet vil vare i 3 døgn, mest sannsynlig.. Altså, 5 dager! Lenke til kommentar
Cryxen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 3 døgn -_-; det blir ikke 5 dager.. men kansje vis du teller nettene som dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå