Gå til innhold

Arrangere LAN, trenger litt hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har pløya gjennom guiden og nesten alle kommentarene før! Fin guide som gir gode pekepinner men alt der er allerede tenkt på.. Men det her med kommunalt er noe vi har tenkt om! Kan jo lønna seg å istedenfor et privat bygg å leie gymsalen på Konnerud Barneskole! Men vet desverre ikke hvor stor den er, men tror nok den rommer nok.. Plusset er at der er alt av linje og strøm! :) Og mye hyggeligere priser vil jeg tro.. Skal ta en snakk med disse så fort skolen starter.

Lenke til kommentar

Finalen i CS på storskjerm, pleier å være populært. Sett delay til 120(mer enn en runde), så burde det gå greit. Sett det opp på siden at finalen vil bli vist på storskjerm/prosjektor, før selve lanet, så kan ingen komme i ettertid og klage på at du avslører eco-taccs osv.

 

Har du en dyktig fyr på cs delen, så burde han være såpass oppegående at han klarer alt det der. Husk også at serverconfigen må være på plass, det er ikke bra nok å bare sette opp en dedicated server, og spille med den slik.. ;)

 

Porter er temmelig standard, så det er ikke noe problem. Få en nettverksgeek til å mekke det.

Lenke til kommentar

Ser dere skriver at dere setter opp webcams for overvåking. Dette er vel egentlig ikke lov, om det er mulig å gjenkjenne personer på bildene. Man må etter hva jeg har hørt søke om tillatelse til slik overvåking, i tillegg til at man skal bli gjort oppmerksom på at det filmes.

 

Tror jeg. Noen som kan bekrefte?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...