tinsley Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hei! Har en xp versjon her som jeg har kjøpt fra forhandler her i Norge. Nå har jeg skiftet hovedkort, cpu, gpu og ram og installert xp på nytt. Da fikk jeg følgende melding: "Since last time you activated windows there has been some major hardware changes. You will therefore need to activate windows again" Den meldingen kom opp med beskjed om at jeg må gjøre dette innen 3 dager. Den keyen jeg har funker da ikke og jeg får heller ikke en kode som funker når jeg ringer inn til Microsoft og får en ny. Noen ideer om hva jeg skal gjøre? Takker Endret 12. juli 2005 av tinsley Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ser ut som du blir nødt å ringe M$ en gang til for det er ingenting å gjøre med så lenge koden ikke virker. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Det er en fordel å formatere harddisken etter å ha byttet hovedkort ikke sant? Vil da XP funke etter en formatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå