Bramnar Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er det noen som har noe erfaring med denne maskinen? Acer 1692 Jeg tar gjerne mot andre anbefalinger når det gjelder bærbare. Maskina skal brukes til skolearbeid og spill. Støy er en viktig faktor, iallefall under vanlig bruk som surfing og tekstbehandling. Litt støy under spilling kan en jo tåle 12 000.- er så langt jeg kan strekke meg. Håper noen har noe å si om den gjeldende pc`en eller har ett annet forslag til meg Lenke til kommentar
oyser Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Aspire 1692 er mye pc for pengene. Eneste som har vært feil på disse er at noen av skjermene har hatt en vertikal stipe i lcd. På maskiner som blir kjøpt fra dags dato bør ikke dette være noe problem. Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg Acer Aspire 1692WLMi. Så langt er jeg veldig fornøyd med dette valget. PC-en er stillegående, rask og behagelig å bruke. Dessuten har den et bra grafikkort. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Kossen er denne å dra med seg? Er ikke 3kg litt i meste laget? Kan någen sei kor lang batteritid det er på an også. Det trådløsa korte som står i, er det det treigaste eller raskasta korte du får? Endret 19. juli 2005 av 2peewee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå