LG_91 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei! Jeg har en PSU på 350 Watt https://prisguiden.no/produkt/8874 Jeg lurer på hvor kraftig en PSU bør være? Jeg bruker den PSU'en som fulgte med kabinettet mitt. (ikke moddet) Mitt oppsett er: AMD Athlon 64 3500+ Asus A8N SLI Deluxe ATI Radeon X700Pro WD 200GB Apacer 2x512 Er PSU en min kraftig nokk? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tror du ligger i grenseland av hva som er "forsvarlig" Husk, jo nærmere du kommer grensen av hva PSUen klarer, jo varmere vil det bli inni kabinettet pga PSUen strever mer. Kjøp deg en litt sterkere PSU, så er du safe Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Så lenge maskinen din er stabil så er det ikke noe problem. Kjører selv en 3,2 med 1 disk 3 rommer og GeForce 5900 kort og 1 gig ram på orginale stømforsyning som fulgte med ett Aopen fulltower. Ikke noe problemer med det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg anbefaler en ny PSU. Hovedkortet krever en del strøm. Jeg vet ikke om den strømfrosyningen har nok strømkabler heller. Hovedkortet trenger nemlig 3 strømkabler: 24-pin, 4-pin(2x2) og 4-pin(harddisk) Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Ok, PSU'en min er varm på baksiden når jeg tar på den med hånden på baksiden av kabinettet. Men maskinen er stabil nå. Men tidligere hade jeg problemer med å boote fra serial ata disken, jeg vet ikke hva som var problemet da, det var en anden person som løyste problemet. Men vist jeg skal kjøpe meg ny PSU, så tenker jeg på en av BZerkene på microplex http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500W12BBR2 Noen andre annbefalinger? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 jeg har også kun 350W og stilte samme spørsmålet for ei tid tilbake. synest ting fungerer fint, selv om jeg tar den helt ut med klokking. altså max volt på cpu og ram. er jo greit og ha mere power, men bruke 1000 kr på psu når ting funker fint......? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 jeg er ganske sikker på at den psu'en holder. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Ingenting er ustabilt værtfall,(jeg klokker ikke), men er det noen såm vet hvorfor jeg hadde booteproblemer? Eller hva det kan ha vært? Endret 14. juli 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå