whom Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har nå telenor 704\100 eller etter oppgradering 1000\200 for kr 349,- og siden jeg har ip-tlf fra Telio, påfølger det en ekstra utgift for å ikke ha fast-tlf. Nettopp var det 3 dager downtime fra Telenor på våres hus, tengte det var i forbindelse med oppgradering, men tydeligvis ikke, for jeg satt på 200-500 kbps ned når det var oppe igjen, og i stedet for å stresse og klage tiil Telenor, bytter jeg heller bare. Tenker 1000\200 fra Tele2, men slipper ikke ekstrautgiften. Har sett litt på telerpiser.no, men er ikke så lett å bli klok på det. Det billigste hadde nok vært å få seg trådløs nett-levrandør så jeg slipper den ekstra taksten (Noen ADSL-levrandører som opererer uten ekstra takst for dem uten fast linje?). Kan noen nevne noen slike levrandører, heller ikke sikkert at det er så mye som er bygget ut her på sørlandet. Så hva anbefaler dere meg å gå for? Takk. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 NextGenTel fakturerer deg så vidt jeg vet ikke for noe ekstra hvis du ikke har fasttelefonabonnement. De gjorde i alle fall ikke det da jeg var kunde for noen år siden. Hvis du bor i et hus eller en leilighet som er tilknyttet kabel-TV, f.eks. UPC, Canal Digital eller en lokal leverandør, så kan det jo hende du kan få internett på den måten. Da slipper du selvfølgelig også alt som heter ekstra avgifter for å ikke ha fasttelefon. Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Vet om den trådløse levrandøren Nextnet som leverer 1100\256 med årsfaktura og binding 1 år til 310,- Da skulle jeg slippe denne ekstra taksten jeg har hørt om, og hvor mye er den på forresten? På ADSL-levrandører ser jeg på MTU Link uten binding med 1100\256 til 348,- For binding er ikke veldig populært, men tror nå jeg lander på Nestnett og håper på det beste. Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Tror ikke jeg kan få kabeltv (har bare satelitt med Viasatt og Canal Digital). Sjekket Nextgentel, og de kunne dessverre ikke tilby meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå