someOen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Den kommer imorgen, right? Har forhåndsbestilt den, men er ikke sikker på når den kommer. Har begynt å lese 6ern igjen, får vel lese den ferdig i kveld. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Den kommer natt til lørdag, klokken 01.01. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da har min blitt sendt. Gleder meg. Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg fikk min mail fra bokkilden igår, er det noen sjanse for at jeg får boka imorgen? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Spørs vel om den ble sendt som a-post eller b-post. Er det a-post kan du kanskje få den såvidt jeg har skjønt. Hvis ikke får du den vel på lørdag eller mandag. (Kommer litt an på hvor du bor og. ) Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Fikk den sent som A-post. Bor like utenfor Oslo. Hadde vært herlig å våkne imorgen med ny bok.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det kommer jo ikke ut før på lørdag, så jeg tviler på at du får den i morgen. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 ikke knus gleden vår da ustedalen. A-post er A-post, samme som brev.. får den i morgen! MÅ FÅ DEN I MORGEN!! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er ikke noe med å knuse gleden din, men jeg tviler på at du får den før den slippes ut til salg. Dette er jo egentlig veldig strengt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 I fjor var jeg heldig nok til å få boken en dag før utgivelsesdatoen. Ingen slik flaks i år, men jeg håper da inderlig jeg får den på dagen. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvordan fikk du den en dag før? Og er det ikke like lett å reservere en i den nærmeste bokhandleren enn å kjøpe den på nettet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvordan fikk du den en dag før? Og er det ikke like lett å reservere en i den nærmeste bokhandleren enn å kjøpe den på nettet? 9108567[/snapback] Det var nok Posten sin skyld. Bare hvis man bor nært en bokhandel. Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg er redd Ustedalen hadde redd. Det var ingen bok i postkassa. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Selvsagt ikke, om boka hadde blitt sent 3 uket før så hadde ikke du fått den før lørdag, hadde iallefall vært en saftig bot på posten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Øh, posten kan vel ikke noe for det? Det er jo bokhandelen som skulle straffes for å sende den ut for tidlig, i så fall. Bokhandlerne sender jo ut bøkene etter hvor folk bor og hvor lang tid det vil ta i posten, og posten gjør bare sitt som de gjør med andre pakker. Antakelig vet de vel ikke engang hva som er i pakken, regner jeg med. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Håper da inderlig ikke at folkene i posten vet hva som er i pakkene fra bokkilden hvis ikke kan jo en klåfingret postansatt ha stjålet boka mi Lenke til kommentar
someOen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er redd for at jeg ikke får boka mi før på mandag. Forhåndsbestilte den for noen måneder siden. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Bare jeg som drar ned til Norli ved uni ikveld? :o Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal dra til butikken når man kan få boka rett i postkassa. Jeg mener, skal du liksom begynne å lese boke med en gang du kommer hjem? Da kan man ikke unngå å lese hele natten. Slik jeg ser det er det bedre å få den tidlig på dagen og så sitte å lese hele dagen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal dra til butikken når man kan få boka rett i postkassa. Jeg mener, skal du liksom begynne å lese boke med en gang du kommer hjem? Da kan man ikke unngå å lese hele natten. Slik jeg ser det er det bedre å få den tidlig på dagen og så sitte å lese hele dagen. 9111002[/snapback] Slik jeg ser det er det bedre å få den sent om kvelden å lese hele natta å dagen Uansett, jeg skal vente til den norske kommer ut. Vet jeg er gal men hater alle navnene i den engelske versjonen hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå