Tonio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som skal ha noe møte der en først ser GoF, for å så dra og kjøpe HBP? (Tar det i denne tråden siden jeg ikke vil være i den andre før jeg har sett GoF.) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Copy/Paste fra spoilertråden. Anbefalerer de som bor i nærheten av Hønefoss om å komme hit den attende november! Fikk forøvrig denne mailen fra fengselet nå nettopp: Hei Vi skal ha et opplegg med utkledning , koderebus og spesial meny osv. , men det blir på lørdag 19 på morgen. Det er bestemt at det denne gangen blir bokslipp kl 0900 om morgen. Men vi håper på en morsom formiddag uansett ! Du blir førstemann som får vår nett-flyer ! Send den gjerne videre til venner ! Så da blir det film, og bok dagen etter. Bildet som var med: http://i3.photobucket.com/albums/y57/Tonio...arry-Potter.png Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Bumpilump. Ser at det i den andre HP-tråden har vært snakk om en spoilerfri tråd, så jeg har nå oppdatert førsteinnlegget her til å være om DH i stedet for HBP. Her kan vi diskutere forventninger, ønsker og tanker rundt DH uten å være omgitt av spoilere, teasere og andre "fristelser". Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Noen som har peiling på når den nye boken blir oversatt til norsk? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei sann hopp sann ... Skal lese den siste boka på engelsk av åpenbare grunner - problemet er bare at jeg har lest alle de forrige bøkene på norsk. Er det noen som i den anledning har/vet om en mer eller mindre komplett navneliste norsk - engelsk så jeg vet hvem det snakkes om i boka? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Det går seg til rimelig raskt, men det er en grei link i førsteinnlegget - http://home.online.no/~bjaas/potter/ordbok.html. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nå begynner det å komme spoilere i den andre tråden så tror jeg skal holde meg her før jeg får lest noen! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg gikk inn i den andre tråden og så "ALLE DRAPENE", så jeg gikk kjapt ut. Heldigvis. Men kommer nok til å holde meg unna denne tråden også frem til boken er ferdiglest. Kommer sikkert noen idioter for å ødelegge. Håper at alle rapporterer sånn at det i det minste blir fjernet raskt. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Helt enig, er jo ganske sikkert at mange spoilere er falske, men jeg tar ikke sjansen. Har blitt spoilet før. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Nettopp. Så fra nå av så skal jeg (prøve å) ikke komme innom denne tråden flere ganger før DH er ferdiglest. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vil det bli mulig å kjøpe bøkene 1-7 på engelsk i et boxset i norske butikker? Long shot, men jeg hadde satt utrolig pris på om noen visste det Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ikke ennå ihvertfall, men kommer nok til å komme sett med alle bøkene med matchende omslag. Når dette vil skje har jeg ingen anelse om, men det kommer nok. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da har jeg også bestil boken. Med A-post fra bokkilden bør den vel komme på mandag, eller? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da har jeg reservert en kopi på Notabene her på Geilo, og jeg får den nå på lørdagen. Gleder meg utrolig til å få lest den. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da har jeg også bestil boken. Med A-post fra bokkilden bør den vel komme på mandag, eller? 9101898[/snapback] Jeg har også bestilt derifra, og fikk denne mailen i går: "Kjære **** ***** bokkilden.no har i dag sendt deg følgende varer: Fakturanummer 5971547 : 1 stk. 2327627 Harry Potter and the (A-post)" Er ganske sikker på at boke ligger pakket og klart i postkassa mi til lørdag. Gleder meg sykt mye Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er ganske sprøtt at vi veldig snart kommer til å ha den aller siste Harry Potter boken i våre hender! Blir nok trist når jeg har lest den ferdig, har jo nærmest vokst opp med Harry Potter. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 fikk samme mail igår. nesten så jeg regner med at jeg får den i morgen... Håper for guds skyld det, ellers må jeg vente en hel uke med å lese... bulgaria here i come... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Gleder meg stort til boka, må lese som bare det for å forhåpentligvis bli ferdig i løpet av helga, ettersom jeg jobber mye kommende uke. Er det noen som vet om det er noen bokhandlere som skal ha nattåpent natt til lørdag i Stavanger-området? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Ark Berge. Damn... Jeg er dårlig til å holde meg unna. Men legger meg og leser HP til jeg sovner, og i morgen har jeg fullt kjør hele dagen og så er det rett til nattåpent (uten nett først), så det er liten sjanse for at jeg blir spoilet. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg reiser på ferie til Oslo så blir heldigvis lite nett for meg og! Eneste dumme er at jeg får to bøker siden jeg må kjøpe den natta imorgen og har bestilt den på nettet. Orker ikke vente en hel uke på å lese den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå