Gå til innhold

Den spoilerfrie Harry Potter-tråden

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Copy/Paste fra spoilertråden.

Anbefalerer de som bor i nærheten av Hønefoss om å komme hit den attende november! :) Fikk forøvrig denne mailen fra fengselet nå nettopp:

Hei

Vi skal ha et opplegg med utkledning , koderebus og

spesial meny osv. , men det blir på lørdag 19 på morgen.

Det er bestemt at det denne gangen blir bokslipp kl

0900 om morgen. Men vi håper på en morsom formiddag uansett !

Du blir førstemann som får vår nett-flyer !

Send den gjerne videre til venner !

Så da blir det film, og bok dagen etter.

Bildet som var med:

http://i3.photobucket.com/albums/y57/Tonio...arry-Potter.png

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bumpilump. Ser at det i den andre HP-tråden har vært snakk om en spoilerfri tråd, så jeg har nå oppdatert førsteinnlegget her til å være om DH i stedet for HBP. Her kan vi diskutere forventninger, ønsker og tanker rundt DH uten å være omgitt av spoilere, teasere og andre "fristelser".

Lenke til kommentar

Hei sann hopp sann ...

Skal lese den siste boka på engelsk av åpenbare grunner - problemet er bare at jeg har lest alle de forrige bøkene på norsk.

Er det noen som i den anledning har/vet om en mer eller mindre komplett navneliste norsk - engelsk så jeg vet hvem det snakkes om i boka?

Lenke til kommentar

Jeg gikk inn i den andre tråden og så "ALLE DRAPENE", så jeg gikk kjapt ut. Heldigvis. Men kommer nok til å holde meg unna denne tråden også frem til boken er ferdiglest. Kommer sikkert noen idioter for å ødelegge. Håper at alle rapporterer sånn at det i det minste blir fjernet raskt.

Lenke til kommentar
Da har jeg også bestil boken. Med A-post fra bokkilden bør den vel komme på mandag, eller?

9101898[/snapback]

Jeg har også bestilt derifra, og fikk denne mailen i går:

"Kjære **** *****

bokkilden.no har i dag sendt deg følgende varer:

Fakturanummer 5971547 : 1 stk. 2327627 Harry Potter and the (A-post)"

Er ganske sikker på at boke ligger pakket og klart i postkassa mi til lørdag.

Gleder meg sykt mye :D

Lenke til kommentar

Gleder meg stort til boka, må lese som bare det for å forhåpentligvis bli ferdig i løpet av helga, ettersom jeg jobber mye kommende uke. Er det noen som vet om det er noen bokhandlere som skal ha nattåpent natt til lørdag i Stavanger-området?

Lenke til kommentar

Ark Berge.

Damn... Jeg er dårlig til å holde meg unna. :p Men legger meg og leser HP til jeg sovner, og i morgen har jeg fullt kjør hele dagen og så er det rett til nattåpent (uten nett først), så det er liten sjanse for at jeg blir spoilet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...