Sidious Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har ennå ikke fått tak i den...alle bokhandlerne har vært utsolgt, og jeg har ikke orket å bestille over internett. Men jeg gleder meg til å lese den, de tidligere bøkene i serien har jo vært fantastisk! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så de hadde et par digre paller på Smart Club her om dagen.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Nå nærmer det seg tre uker siden boken kom. Er det noen som er interessert i å ha denne tråden åpen? Hvis ikke kontakter jeg moderator for å få den stengt, er ikke nødvendig å kjøre to HP-tråder parallellt. (Men altså - hvis det er noen som ikke har lest HBP ennå, så er det ikke noe problem å avvente stengingen.) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Fram til den norske utgaven kommer, så er det nok alltids noen som ikke har lest HBP, som er interessert i å ha denne tråden åpen. Spørsmålet er vel hvor mange. Selv har jeg ingen interesse i denne tråden lenger, så for meg kan den bare stenges. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 En av hovedpersone skal dö i den neste boken....Men J.K. Rowling vil ikke röpe hvem!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 En av hovedpersone skal dö i den neste boken....Men J.K. Rowling vil ikke röpe hvem!! Det er vel ikke akkurat noe nytt. Hun sa det før både OotP og HBP også. Det jeg synes er teit, er at den som dør alltid skal dø i slutten av boka. Blir litt teit... Skjønner at den største spenningen skal spares, men i neste bok håper jeg det dør noen midt i også. Dessuten vil det jo bli fler enn bare én hovedperson som dør i neste bok. Det bør det hvertfall være. Vi vet jo alle at Harry ELLER Voldemort kommer til å dø, og man kan vel regne begge to som hovedpersoner... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 HBP kommer på norsk 19. november. Se VGs artikkel. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ingen vits i å stenge tråden. Det er jo bare å la være å skrive her for dei som ikke har noen interesse her. Aktiviteten vil garrantert bygge seg opp når det nærmer seg 19. november Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Er det noen som har sagt at tråden skulle stenges? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Ikke såvidt jeg vet. Annet, eventuelt, enn at jeg spurte om hva folk ellers mente angående stenging av tråden. Noen mente da den ble startet at den var overflødig, men jeg fant ut at jeg ihvertfall ville ha den til en stund etter HBP kom. Men det gjør ingenting å ha den åpen, og som Goscinny sier, så øker sikkert aktiviteten her når det nærmer seg release av den norske boken. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Når kommer boka på Norsk?? (HBP) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Når kommer boka på Norsk?? (HBP) 19. november. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) 19. November. Edit: Damn you, treblad. Endret 19. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Edit: Damn you, treblad. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Edit: Damn you, treblad. JA, dette var ikke noe fint av deg, Tonio! Å kritisere Treblad når han gjør akkuratt hva forumets ledelse vil han skal gjøre. Dette er ikke akseptabelt. Derfor du vel fortjent 10% advarselsøkning.______________________________ Mvh Tor Henning Ueland Community Manager Hardware.no | Begin.no - nyhetssøk Endret 19. september 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Gleder meg! Men det var lengre til enn jeg trodde.... Folk som sier at Harry Potter-bøkene er dårlige irriterer meg, de har ikke lest dem en gang!! For det ER brae bøker, og selv om du ikke liker sånne overnaturlige ting, så ER det faktisk god litteratur. (For det har mamma sagt, og hun er norsklærer ) Mange som dømmer Harry Potter utifra filmene. De er dårlige, spesielt i forhold til bøkene. Virker barnslige. Tror det var et feilgrep å lage dem. I alle fall før alle bøkene er skrevet ferdig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Aww, bare la dem mislike bøkene da vel Gjør ikke meg noe, det er ikke jeg som går glipp av no. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Edit: Damn you, treblad. JA, dette var ikke noe fint av deg, Tonio! Å kritisere Treblad når han gjør akkuratt hva forumets ledelse vil han skal gjøre. Dette er ikke akseptabelt. Derfor du vel fortjent 10% advarselsøkning.______________________________ Mvh Tor Henning Ueland Community Manager Hardware.no | Begin.no - nyhetssøk Treblad var verre, for i den andre HP-tråden skrev en moderator om vi ikke sluttet å quote og kun kom med et ikon skulle tråden bli stengt og advarsler gis ut. Vet det er en stund til filmen kommer, men det er jo litt rått at det blir dagen før boken kommer og det er tidligere enn i mange andre land! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tonio: Et bilde - eller en smiley, for den saks skyld - sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg vet det, men tenk om tråden hadde blitt stengt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå