Tonio Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hva en får i engelsk burde ikke ha noe å si på hvor lang tid en leser. Jeg låner den ikke, greier bare ikke å lese etter jobb siden jeg blir utslitt av den. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 7 og en halv time er da ikke så vanskelig. Bombesikker på at jeg hadde klart det, hadde jeg orka. Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er ikke så vanskelig med 7 og en halv time Mange som klarer det hvis de bare orker Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Her er en norsk anmeldelse av boka. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Oops! Nå vet jeg hvem det er som dør i HBP! Selvsagt greide jeg å lese i en tråd, og noen skrev det. Jaja, ferdig mes side 147. Skal starte på kapittel åtte så snart jeg kan, men det blir sikkert ikke før i morgen hvis jeg orker. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det er jo kanskje en ide å holde seg borte fra slike tråder når man leser boka da. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Oops! Nå vet jeg hvem det er som dør i HBP! Selvsagt greide jeg å lese i en tråd, og noen skrev det. Jaja, ferdig mes side 147. Skal starte på kapittel åtte så snart jeg kan, men det blir sikkert ikke før i morgen hvis jeg orker. Stakkars! Men sånn kan det gå når man leser tråder med spoilers. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Skulle gjerne synes synd på deg Tonio, men når du av egen fri vilje oppsøker sånne tråder selv, så er det ikke synd på deg. Har bestemt meg for at jeg ikke skal vite NOEN ting før jeg leser og finner det ut selv. I Order of the Phoenix fikk jeg på forhånd noen hint om hvem det IKKE var som døde, hvem jeg kunne utelukke. Nå skal jeg ikke vite NOE. ^^ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Altså, jeg visste ikke at det var spoilere i den! Og jeg har ikke sett i den andre tråden. De sa ikke ifra på noen som helst måte, de bare sa hvem det var! Så STFU! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Altså, jeg visste ikke at det var spoilere i den! Og jeg har ikke sett i den andre tråden. De sa ikke ifra på noen som helst måte, de bare sa hvem det var! Så STFU! Hm, da er det jo noe helt annet. Burde jo kontakte en moderator. Spoilere skal varsles fra! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Oops! Nå vet jeg hvem det er som dør i HBP! Selvsagt greide jeg å lese i en tråd, og noen skrev det. Akkurat det var vel ganske innlysende? Personlig synes jeg det var kjipt å lese sidene rundt det der.. Så be aware! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 7 og en halv time er da ikke så vanskelig. Bombesikker på at jeg hadde klart det, hadde jeg orka. Er det snakk om sju og en halv time i lesetid, eller fra man fikk boka ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 7 og en halv time er da ikke så vanskelig. Bombesikker på at jeg hadde klart det, hadde jeg orka. Er det snakk om sju og en halv time i lesetid, eller fra man fikk boka ? Er nok snakk om lesetid. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Yess, endelig har jeg boka ! Nå er det ut i sola og lese. Har ikke tenkt til å rushe gjennom boka på to dager, vil ta meg tid. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 7 og en halv time er da ikke så vanskelig. Bombesikker på at jeg hadde klart det, hadde jeg orka. Er det snakk om sju og en halv time i lesetid, eller fra man fikk boka ? Er nok snakk om lesetid. oja 6 timer og 15min her Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Filmene er da bare dårlige. Skal du filmatisere en bok, la ihvertfall filmen minne om bøkene. Jeg er litt uenig med deg der. Filmene er greie dei. Likte treerfilmen, der området rundt Hogwarts er blitt mye større og realistisk. I fireren ser man jo at det er et tålig gigantisk område med innsjø og greier! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg liker også godt filmene, bedre og bedre faktisk. Prisoner of Azkaban var veldig bra (bortsett fra at jeg fortsatt ikke er helt fornøyd med Lupin). Men filmene skal ikke diskuteres her, så hosj hosj tilbake til topic. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvor langt er du kommet Nevnarion, sidetall altså? Lurer også på om denne tråden blir noe aktiv lengre nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Merker at det blir mer og mer vanskelig å legge fra seg boka utover i boka Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvor langt er du kommet Nevnarion, sidetall altså? Lurer også på om denne tråden blir noe aktiv lengre nå. Hehe. Jeg har merket at jeg kan bli veldig fort ferdig med denne boka om jeg vil, så jeg har begynt å ta det mer og mer med ro. 1 uke etter at jeg fikk den så er jeg nå på side 431. Det er sykt spennende nå. Gruer meg til jeg er ferdig. Vil ha mer Harry Potter. Vil lese HP hele tiden. Trist at det bare er én bok igjen. Menmen. Hver gang jeg leser så tenker jeg på hvor utrolig godt Rowling har bygd opp hele HP-universet. Alle detaljene, alle hintene her og der, alle løse tråder som samles sammen på en helt utrolig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå