Gå til innhold

Den spoilerfrie Harry Potter-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På spoiler-tråden har førsteinnlegget fått et ansiktsløft, uten spoilere. Ta gjerne en liten titt og si ifra om feil/ting dere vil ha med. :)

Nevni: Jeg vil ikke bli spoila, men jeg greier ikke å holde meg unna dem omtrent..

Endret av Tonio
Lenke til kommentar

Spoilere sucks! =/ Bare de som er for late til å lese og for dumme til å la være som leser spoilere.. ;) Runda side 200 for litt sida, så detta går i litt sneglefart, men ettersom jeg bare har lest 11 timer i strekk pluss smålesing så vi til sammen ender opp på 12 timer synes jeg det er greit for en 14åring med 4 i Engelsk.. :p

Tonio: Trodde du var helt fan jeg? :whistle:

Personlig gadd jeg ikke hente den i butikken i byen kl. 01.01, så jeg henta heller boka fersk fra England på morra'n dagen etter/i går! Er lagt opp fra et engelsk forlag og alt det der, og det liker jeg nå best.. Digger coveret og fargene på det av en eller annen grunn! :p

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Tonio: Trodde du var helt fan jeg? :whistle:

Ånei, fordi det ikke er nattåpent i Oslo og jeg ikke får lov til å møte folk i Oslo/andre steder midt på natta er jeg ikke fan.

Og siden posten/ark er trege og jeg ikke får den i posten, nei og nei. Jeg er ikke fan. :roll: Får ikke lest før torsdag pga. jobb..Ugh.

Er på side 66.

Lenke til kommentar

Kunne ha forhåndsbestilt den i Januar som meg da.. :) Stesøstra mi bestilte fra samme forlag i England i mai og får den mye senere enn meg stakkars.. Helt fortvila er hun! =S

Noen her som er ferdig med boka? Skulle naturligvis ikke forundre meg..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...