krage83 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 He he, jeg var den første som kjøpte boka over disk hos norli i universitetsgata Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 er på kapittel 6 nå, det er jo bare sinnsykt!! jeg forhåndsbestilte også bhsand, fikk den i dag Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fikk den i dag jeg og, er på side tre hundre og noe har en liten pause nå Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Kjøpte den i dag for 160,- på bokhandelen på Strømmen. Har nettop lest det første kapittelet, til og med det var fengende. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er jeg virkelig den eneste som har boka og enda ikke har begynt? Hehe, ja jeg er treig. Men jeg har ingen hastverk. Joda, jeg gleder meg sinnsykt, men jeg elsker å gå rundt her å gleeede meg til å begynne, og liker å holde den følelsen litt til Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det tok meg 5-6 timer før jeg begynte å lese da. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nå er det bra at vi har denne tråden, jeg tør nemlig ikke å gå inn på den andre tråden for å ikke bli spoilet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det er ingen spoilere der, omtrent. Ikke noe som har spoilet meg ihvertfall. Har ikke fått boken jeg, synd på meg. Får ikke lest den før på torsdag. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det er ingen spoilere der, omtrent. Ikke noe som har spoilet meg ihvertfall. Har ikke fått boken jeg, synd på meg. Får ikke lest den før på torsdag. Ikke før torsdag! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har ikke fått boken jeg, synd på meg. Får ikke lest den før på torsdag. Uffda Tonio *trøste* Men jeg må si det er litt merkelig at DU Tonio, som var så redd for å bli spoilet, gikk inn og svarte på tråden "Harry Potter super spoiler". Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) På spoiler-tråden har førsteinnlegget fått et ansiktsløft, uten spoilere. Ta gjerne en liten titt og si ifra om feil/ting dere vil ha med. Nevni: Jeg vil ikke bli spoila, men jeg greier ikke å holde meg unna dem omtrent.. Endret 16. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hehe. Dakar Jeg er faktisk "flink" til å klare å holde fingrene unna spoiler-tråder. Overrasker meg selv innimellom. Egentlig er jeg veldig nysgjerrig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Spoilere sucks! =/ Bare de som er for late til å lese og for dumme til å la være som leser spoilere.. Runda side 200 for litt sida, så detta går i litt sneglefart, men ettersom jeg bare har lest 11 timer i strekk pluss smålesing så vi til sammen ender opp på 12 timer synes jeg det er greit for en 14åring med 4 i Engelsk.. Tonio: Trodde du var helt fan jeg? Personlig gadd jeg ikke hente den i butikken i byen kl. 01.01, så jeg henta heller boka fersk fra England på morra'n dagen etter/i går! Er lagt opp fra et engelsk forlag og alt det der, og det liker jeg nå best.. Digger coveret og fargene på det av en eller annen grunn! Endret 16. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tonio: Trodde du var helt fan jeg? Ånei, fordi det ikke er nattåpent i Oslo og jeg ikke får lov til å møte folk i Oslo/andre steder midt på natta er jeg ikke fan. Og siden posten/ark er trege og jeg ikke får den i posten, nei og nei. Jeg er ikke fan. Får ikke lest før torsdag pga. jobb..Ugh. Er på side 66. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Kunne ha forhåndsbestilt den i Januar som meg da.. Stesøstra mi bestilte fra samme forlag i England i mai og får den mye senere enn meg stakkars.. Helt fortvila er hun! =S Noen her som er ferdig med boka? Skulle naturligvis ikke forundre meg.. Endret 17. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Noen her som er ferdig med boka? Skulle naturligvis ikke forundre meg.. Jepp, er ferdig Tok meg ca 7 og en halv time Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kunne ha forhåndsbestilt den i Januar som meg da.. Jeg gjorde det den 11. Januar, så hold kjeft. Er ikke ferdig med boken, men er på side 69 nå! Går fort! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg gjorde det den 11. Januar, så hold kjeft. Er ikke ferdig med boken, men er på side 69 nå! Går fort! Jeg bestilte også på 11 Januar! Endret 17. juli 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 "Får ikke lest før torsdag pga. jobb..Ugh." Jeg er forvirra? Låner du den eller? 7 og en halv time? Hva fikk DU i engelsk da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Noen her som er ferdig med boka? Skulle naturligvis ikke forundre meg.. Jepp, er ferdig Tok meg ca 7 og en halv time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå