Gå til innhold

Den spoilerfrie Harry Potter-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg drar til byn i dag. Eller rettere sagt - i kveld. I dag er dagen der jeg ikke tenker på annet enn HBP (ehrm, stort sett hele uken hvis det er det det skal gå på ;)). I dag er dagen jeg sitter i kø for HBP. Dette døgnet er døgnet jeg får HBP. Åh, som jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Jeg har fått lov til å sove helt til posten kommer i morgen. Så sant den kommer så våkner jeg av banking på døren og "Tone Lise, boken er kommet!" :D *Glede seg*

Men jeg er usikker på hva jeg kan gjøre, for nå er det virklige store spoilere ute (Kanskje ikke enda, men de kommer før jeg legger meg). :no:

Lenke til kommentar
Det er noen som har fått boken! :ohmy:

Virker som oivind_dahle har fått den nå, eller vet om noen som har det når du ser på trådnavnet til tråden han nettopp startet.

Vil tro det står hvem som dør der, eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

I lige så. :D

Jeg har snart lest ut halve. Vet ikke om jeg er glad eller ikke for det. Litt av begge deler. Er utrolig spennende, men samtidig er det litt vemodig at det snart er minst 2-3 år til neste gang.

Vil bare si at til nå har den vært ALT jeg har forventet og håpet, med mer! Seriøst.. Den har levd opp til alt. Hvis det fortsetter som dette har jeg nok en ny favorittbok. Ah, så herlig. Gled dere!

(Hører forresten om en del som forhåndsbestilte og ikke har fått boken. Vel... Hva sa jeg? To dager lengre ventetid. :p)

Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestilte bhsand, og jeg fikk den i dag. :D

Uansett, hva er vel 2 dager fra eller til når man har ventet så lenge? :dontgetit:

Men som sagt, sitter her med boken ved siden av meg. Skal vel begynne snart. ;)

Jeg forhåndsbestilte også, og fikk boka idag. Jeg er på side 70 nå, men jeg vil ikke forhaste meg med lesingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...