Gamlemor Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Filmene er da bare dårlige. Skal du filmatisere en bok, la ihvertfall filmen minne om bøkene. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Bokkilden har sendt boka idag! Får håpe at jeg får den imorgen eller så må jeg vente til Mandag. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Bokkilden har sendt boka idag! Får håpe at jeg får den imorgen eller så må jeg vente til Mandag. de skulle ha sendt i går ! Jeg vil ikke vente til mandag :'( Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 FAQ-pollen på jkrowling.com har blitt besvart! Link til text only-utgaven: http://www.jkrowling.com/textonly/faq_poll.cfm. Spørsmålet er "So how DO the members of the Order of the Phoenix communicate with each other?" Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 because the answer,(klippe klippe) can be found in an already-published book (Goblet of Fire) hvor står det? :S den skal jeg lese på jakt etter denne informasjonen! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Det står vel ikke spesifikt. Men hun mente kanskje at man hadde sett Dumbledore bruke det. Noe "silvery" som fór til Hagrid sin hytte. Men jeg skjønte det ihvertfall ikke. I DAG ER DAGEN! :D :D Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 I DAG ER DAGEN! :D :D Feil i natt er natta Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Men jeg drar til byn i dag. Eller rettere sagt - i kveld. I dag er dagen der jeg ikke tenker på annet enn HBP (ehrm, stort sett hele uken hvis det er det det skal gå på ). I dag er dagen jeg sitter i kø for HBP. Dette døgnet er døgnet jeg får HBP. Åh, som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg har fått lov til å sove helt til posten kommer i morgen. Så sant den kommer så våkner jeg av banking på døren og "Tone Lise, boken er kommet!" *Glede seg* Men jeg er usikker på hva jeg kan gjøre, for nå er det virklige store spoilere ute (Kanskje ikke enda, men de kommer før jeg legger meg). Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg bestilte på Amazon. Den er sendt men tar vel litt lengre tid enn bokkilden. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det er noen som har fått boken! Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det er noen som har fått boken! Virker som oivind_dahle har fått den nå, eller vet om noen som har det når du ser på trådnavnet til tråden han nettopp startet. Vil tro det står hvem som dør der, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) *Glede seg så langt inni granskauen til i morgen* Da skal jeg gå i dvale og lese altså edit: det er vel mer riktig å si at jeg gleder meg til etterpå i dag Endret 15. juli 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D :D Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nå holder jeg boka i hendene mine! Det er helt utrolig! Nå skal jeg holde meg unna dan andre HP tråden og spoilers helt til jeg har les boka ferdig. Gratulerer med dagen alle sammen!! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 I lige så. Jeg har snart lest ut halve. Vet ikke om jeg er glad eller ikke for det. Litt av begge deler. Er utrolig spennende, men samtidig er det litt vemodig at det snart er minst 2-3 år til neste gang. Vil bare si at til nå har den vært ALT jeg har forventet og håpet, med mer! Seriøst.. Den har levd opp til alt. Hvis det fortsetter som dette har jeg nok en ny favorittbok. Ah, så herlig. Gled dere! (Hører forresten om en del som forhåndsbestilte og ikke har fått boken. Vel... Hva sa jeg? To dager lengre ventetid. ) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg forhåndsbestilte bhsand, og jeg fikk den i dag. Uansett, hva er vel 2 dager fra eller til når man har ventet så lenge? Men som sagt, sitter her med boken ved siden av meg. Skal vel begynne snart. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg forhåndsbestilte bhsand, og jeg fikk den i dag. Uansett, hva er vel 2 dager fra eller til når man har ventet så lenge? Men som sagt, sitter her med boken ved siden av meg. Skal vel begynne snart. Jeg forhåndsbestilte også, og fikk boka idag. Jeg er på side 70 nå, men jeg vil ikke forhaste meg med lesingen. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fikk boka igår, leste til side 201 igår, skal lese litt nå også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå