Gå til innhold

Den spoilerfrie Harry Potter-tråden

Anbefalte innlegg

Greid og holde meg unna alle spoilere og versjoner som har blitt lagt ut på nettet og alt. I mårra drar jeg og kjøper boka, så blir det vel litt lesing i helga. Men, jeg skal hvertfall kose meg med boka, ikke bare skumlese gjennom for å bli fort ferdig. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var boka ankommet huset kl 11.30.

Settut av vinduet etter den søte røde bilen lenge nå :p

Allerede lest på .pdf fram til side 160, men kan nå gledelig ta til senga ut å slite med overhophetning og nakkeskader. :D

God natt, folks!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hva faen!?

Er jo bare utlending med sommerjobb der som ikke kan noen ting! Ringte og de sa de ikke hadde lov til å sende ut bøkene i går og skjønte ikke hva jeg snakket om.

Når jeg forhåndsbestilte skulle jeg få den i posten i dag sa de, og på hjemmesiden står det at alle som bestilte før 18. juli skulle få den i dag. (Jeg bestilte i mai!)

Lenke til kommentar
Hva faen!?

Er jo bare utlending med sommerjobb der som ikke kan noen ting! Ringte og de sa de ikke hadde lov til å sende ut bøkene i går og skjønte ikke hva jeg snakket om.

Når jeg forhåndsbestilte skulle jeg få den i posten i dag sa de, og på hjemmesiden står det at alle som bestilte før 18. juli skulle få den i dag. (Jeg bestilte i mai!)

9113930[/snapback]

Jeg forhåndsbestilte hos bokkilden i april, og jeg fikk ikke boka i dag. :( Det er vel første gang bokkilden har skuffet meg.

Lenke til kommentar

Er på 520/600 atm :p (kjøpte den inatt, mildt sagt ikke sovet inatt nei)

Orker ikke å spoile, men boka er JÆVLA bra. Blir nesten skummelt av og til :p (kl 7 om morran, overtrøtt så kommer han forbanna you know who og skal myrde deg wtf!)

Lenke til kommentar
Er det ikke skikkelig nerdefakter å bli helt hysterisk over en dum fantasibok om tusser og troll ?

Alt tyder på at enkelte har lite fornuftig å ta seg til med.

9115523[/snapback]

Nerdefakter, og hva så? Uttalelsen din sier det meste om at du ikke aner hva du snakker om.

I mine øyne er det de som gidder å slenge meningsløse kommentarer om noe de ikke er interessert i, som virkelig har lite fornuftig å ta seg til.

Lenke til kommentar
wtf?! Jeg fikk barneboken fra ungdomsklubben til boklubben.no !

Hva er forskjellen på barne og voksen boken??

9115749[/snapback]

Utseendet på omslaget er eneste forskjellen. Innholdet er det samme.

9115791[/snapback]

lal! point beeing?!

Lenke til kommentar

Voksenomslagene ble laget med tanke på mange voksne Harry Potter-lesere som kanskje ikke ville vise omverden at de leser en "barnebok", og at omslaget på boken de leser dermed ser litt mer voksent ut.

Personlig velger jeg voksenutgaven ene og alene fordi jeg syns de ser kulere ut. Uten at jeg på noen måte er redd for å vise folk rundt meg at jeg leser Harry Potter. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

YEAH! kjøpte boka i dag i 12tida på en bokbutikk inni byen!! Hadde egentlig en plan om å holde meg vekke fra internett siden eg ikkje vil lese noken spoilers eller noko sånt, men eg måtte finne den ordboka som var linka her en plass... Fekk høyre slutten på femte boka - eller var det sjette?- av en fyr på ventrilo som skulle til å stikke, og sa kva som skjedde rett før han stakk... Det var rett etter at boka hadde kommet ut :roll:

Så denne gangen skal eg holde meg vekke fra alt sånt. Også kulturdelen av diskusjon.no i tilfelle nokon skulle vere jævel nok til å spoile alt. Må fikse meg noko kaffe, for eg kjem nok til å vere lenge oppe i natt :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...