thomba14 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Har bare funnet 4 butikker i norge som selger PSP og det er: Best-Buy 2499,- Bø i Telemark/Nett Netshop 2695,- Sandefjord/Nett MPX 2690,- Sandefjord?/Nett Digitalimpuls 2899,- Oslo/Nett * Digiworks 2450,- Trondheim/Nett Jeg har kanskje tenkt å kjøpe det på Digital impuls pga at jeg bor i Oslo og derfor sparer porto + at jeg kan få den med en gang og at om det blir noe garanti greier, slipper jeg og vente 2uker på svar osv... Men jeg lurer da på om noen vet om noen fler butikker her i norge om selger det? Kom med ting så oppdaterer jeg listen min. Endret 12. juli 2005 av thomba14 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De får vel ikke lov av Sony å selge i Europa lenger. Sony hadde jo et stort raid for å stoppe dette, hvor de la beslag på mange enheter. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Meg bekjent er det bare i England noe slikt har skjedd. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Bromlexl Skrevet 12/07/2005 : 17:19 Verdt å få med Har du noe erfaring fra denne nettbutikken? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Bromlexl Skrevet 12/07/2005 : 17:19 Verdt å få med Har du noe erfaring fra denne nettbutikken? Den rokker. De sender raskt, og kundeservicen er på topp. Fått svar klokken 03 på natta på en henvendelse sendt kvartere før. De har greit utvalg også. [skryte] De linker og innformerer om ny oppdateringer og andre aktualiteter i PSPverden også da. Det er litt kult. De plubliserte bla. en artikkel jeg skrev for pspnorge.no på sine sider. http://www.digiworks.no/default.aspx?newsid=57 [/skryte] Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Mixel Skrevet 12/07/2005 : 18:30 QUOTE (thomba14 @ 12/07/2005 : 18:25) Bromlexl Skrevet 12/07/2005 : 17:19 QUOTE Verdt å få med Har du noe erfaring fra denne nettbutikken? Den rokker. De sender raskt, og kundeservicen er på topp. Fått svar klokken 03 på natta på en henvendelse sendt kvartere før. De har greit utvalg også. [skryte] De linker og innformerer om ny oppdateringer og andre aktualiteter i PSPverden også da. Det er litt kult. De plubliserte bla. en artikkel jeg skrev for pspnorge.no på sine sider. http://www.digiworks.no/default.aspx?newsid=57 [/skryte] Hørtes bra ut setter den opp på listen Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Ingen som vet om noen andre steder man kan få kjøpt PSP? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ingen som vet om noen andre steder man kan få kjøpt PSP? Spiderman på Karl Johans gate, de selger US versjon. Spaceworld Megastore Storgata, de selger også US versjon Prisen ligger på rundt 2900,- Jeg vet ikke om de selger det fortsatt, det er en stund siden jeg vært innom. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 hvis man kjøper psp som er impotert fra enten japan eller usa vil man da kunne spille online mot den europiske versjonen når den kommer? eller får man brukt europeiske spill på us eller japan versjonen? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 hvis man kjøper psp som er impotert fra enten japan eller usa vil man da kunne spille online mot den europiske versjonen når den kommer? eller får man brukt europeiske spill på us eller japan versjonen? Alle PSP'ene er sone frie den eneste forskjellen er: 1: Strømladeren som følger med 2: Manualen (boken man leser i mom psp;) ) Men man kan laste ned denne fra fleste stedene som selger denne versjonen 3: Menyene på PSP er Japansk *OG* Engelsk (kan velge ved første oppstart) Altså man kan spille spillene fra Amerika og Japan om man har lyst også de Europeiske når de kommer Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 men hva med prisen? i USA får man kjøpt psp for ca 1700 kr eller 250$ (er ikke sikker på hvor mye minne som følger med) hva blir prisen når den kommer til europa? Og er ryktene sanne om at på den europeiske versjonen får man med minne brikke på 1 eller 2 gig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå