Ravn Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har en søster som har tullet litt her på PCen til fatter. Det har ført til at Windows Media Player ikke klarer å spille av noe. Hvordan sletter jeg WMP 9 og 10? Takker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tror ikke det går, bare last ned WMP10 pånytt fra microsoft.com. Søk i søkefeltet etter windows mediaplayer 10 så får du direkte link for nedlasting. Installer det pånytt. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Gjorde dette, det hjalp ikke. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Microsoft tror sikkert at WMP er perfekt og at det derfor aldri vil være nødvendig å slette/avinstallere den. :!: Har selv hatt et problem der jeg først fikk melding om at jeg måtte laste ned og installere WMP, og når jeg lasta det ned fikk jeg ikke installert det fordet det allerede var installert. Ikke store tapet egentlig siden det er en av de værste mediaplayeren jeg noensinne har sett i hele mitt liv. Bruker Mplayer2 (Mediaplayer 6) og Media Player Classic istedet. Edit: Glemte jo å skrive at jeg ikke fikk den til igjen før jeg reinstallerte Windows. Endret 12. juli 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 WMP funker kjempefint bare man slår av alt vaset som er default. Min har bare plain stort videovindu med start/stopp knappene under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå