Eomer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei Jeg trenger en ny kjøler til Pentium 3,2 GHz prossesoren min Den boxed kjøleren bråker for mye... ALT FOR MYE!!! Så jeg tenkte på en ny kjøler som er veldig stillegående. Jeg har ikke tenkt å overklokke i det hele tatt... Så det er ikke en viktig faktor. Krav til kjøleren: Støysvak og GOD ytelse!!! Prisklasse: Ingen betydning Bare ikke vapochill eller noe sånt... Trenger råd Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Zalman CNPS7000B-Cu er bra. Byttet selv til en slik på min P4 2,4. Betraktlig mindre viftestøy i forhold til boxedvifta. Må bare henge meg på alle andre her som har gitt den skryt.. Sjekk her om hovedkortet ditt er kompatibelt. Dessuten enkel å bytte på Socket 478. Lenke til kommentar
craven Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Anbefaler denne meget sterkt! jeg bruker den da på en 2,8@3,2ghz'er vcore er 1,65,har denne kjøleren selv, idle temp er nå 27 grader og max load er cpu ca 40-45 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå