T.F.T Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hva med å heller flytte selen til et annet sted? Et annet sted selen kan forgripe seg på stakkars uskyldige mennesker, eller tenker du på akvariet ? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 ser ikke hva det der har med kåt å gjøre Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 ser ikke hva det der har med kåt å gjøre Den vil parre seg med kvinnen det er snakk om, men blir i dens øyne avbrudt av en mann (les: konkurrent). Nå, hva gjør man med konkurranse? Fjerner den selvsagt... Get it Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Selen blir nå flyttet til nordmøre. En glad nyhet for dyreelskere (meg). Må bare kommentere at mannen som han "angrep", hadde prøvd å klappe selen på hodet først. Jeg vet ikke noe om selen spesifikt, men hos de fleste dyr er det en dominerende handling. Slik hadde han provosert selen. Syns folk kan tenke seg litt om når de nærmer seg noe som tross alt er et vilt dyr. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 synest Nemo må leve eg, har sett han noen ganger.... EDIT: pusur6, slutt å mobb selskapssyke seler som Nemo. æ mobber ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå