nAD Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Nå er jeg ikke eksperten her, hvordan blir ytelses forskjellene? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg ville heller valgt å kjøpe 1gb "sykt bra ram" enn 2gb "ok" ram Jeg er enig med deg, fordi ytelsesforskjellen på 1GB ram og 2GB ram er ikke så veldig stor, men bedre brikker vil derimot gi bedre ytelse. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 kan dere gi meg en pekepin på "sykt bra ram"? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg ville heller valgt å kjøpe 1gb "sykt bra ram" enn 2gb "ok" ram Jeg ville heller valgt Corsair Value 2048MB-kit fremfor 1GB sykt bra RAM eller 2GB TwinMos... Så lenge du ikke er interessert i å overklokke, eller måle prosentvis forskjeller mellom timings-settings i BIOS, holder Value-RAM lenge. Nå som RAM ligger så lavt i pris er det ikke dumt å være godt rustet for fremtiden. Noen av dagens nyere spill begynner jo å true 1GB-grensa.. Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 2 Gig ram er bare kos ! Skru av pagefile i windows også ! ( Jeg synes vertfall det virker som OS et reagerer raskere etter det tipset) Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 kan dere gi meg en pekepin på "sykt bra ram"? Jeg har 1024mb med TwinMOS-ram, men hadde jeg hatt nok penger ville jeg ha valgt noe fra Bezerk. Der har du Sykt bra RAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå