Coeuz Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har AVG sin antivirus. Den har i det siste begynt å starte email-scanneren (ser et lite vindu nede i høyre hjørne) selv når epost-programmet mitt (Thundebird) ikke er startet. Dette er besynderlig, og jeg er urolig for at det er noe spyware som sender ut mail fra maskinen min. Har kjørt diverse spyware-programmer, men finner ingenting. Noen ideer? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Oppdatert AVG og søkt gjennom alle partisjonene dine for virus? Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har AVG sin antivirus.Den har i det siste begynt å starte email-scanneren (ser et lite vindu nede i høyre hjørne) selv når epost-programmet mitt (Thundebird) ikke er startet. Dette er besynderlig, og jeg er urolig for at det er noe spyware som sender ut mail fra maskinen min. Har kjørt diverse spyware-programmer, men finner ingenting. Hvis et fildelingsprogram åpner forbindelse til en server på port 110 så vil dette skje, fordi AVG forsøker å scanne all mailtrafikk. Tilsvarende ved port 25. Lenke til kommentar
Epona Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ewido Security Suite fant følgende under scanning på min maskin med AVG Free installert: Infected object: File: avgemc.exe Infection: Heuristic.Win32.Dialer Ewido anbefaler å slette filen. Gjør du det har du ingen email scanner. Så da, så ... valget er ditt! Ha en varm og virusfri sommer ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå