hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal fryse ned kroppen min, forhåpentligvis med en gang jeg dør/rett før. For og så dø 5 sekunder etter du blir tinet opp igjen? Ideen er at mennesket skal utvikle seg høyt nok teknologisk, til at de kan gjenopplive meg. Det høres sykt ut, men jeg tror det vil være mulig en gang. Hvordan skal menneskene klare å dra igang hjertet og vitale organer? Med tanke på at vi ikke tåler kulde, og da tåler vi det ikke om vi blir fryst ned tror jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal fryse ned kroppen min, forhåpentligvis med en gang jeg dør/rett før. For og så dø 5 sekunder etter du blir tinet opp igjen? Ideen er at mennesket skal utvikle seg høyt nok teknologisk, til at de kan gjenopplive meg. Det høres sykt ut, men jeg tror det vil være mulig en gang. Hvordan skal menneskene klare å dra igang hjertet og vitale organer? Med tanke på at vi ikke tåler kulde, og da tåler vi det ikke om vi blir fryst ned tror jeg. Helt klart et problem. Det jeg tror er at mine minner, og alt jeg har lagret i hodet, kan reddes, og at alle deler av kroppen som ikke fungerer som de skal repareres eller byttes ut. Hvordan det skal gå til vet jeg ikke, og det virker ikke sansynelig per i dag, men jeg tror det er mulig en gang i fremtiden. Ble litt dårlig fomulert, og det beklager jeg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) - Få familie (min. 2 barn)- Få godt og sikkert arbeid -Ha et trygt og godt, men likevel spennende familieliv. Samme her! EDIT: -Hoppe i strikk. -Hoppe i fallskjerm -Prøve paragliding Endret 14. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 -Roskilde. -Ha sex med et par sexy asiatiske tvillinger. -Reise mye. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 - Kunne oppleve vektløs tilstand. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 - Lære japansk (det pågår allerede nå ) - Besøke Japan - Prøve meg som leiemorder et par år - Sex - Dame - Sex med dama - Bygge meg en liten hule med PCer og hjemmekino Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hmmm... Bør gjerne finne meg en ny drøm nå som jeg har hoppet i fallskjerm. -200km/t er noe jeg vil oppleve enten i bil, motorsykkel eller frittfall i luft. -Få meg en god, stabil jobb som kan forsørge den vakre kona jeg en dag kommer til å få og de to barna mine. -Ikke veie mer enn 110kg i løpet av livet mitt. -Dykke dypere enn 10 meter i klart vann. - Ta mc-lappen Til alle som sier de vil hoppe i fallskjerm, gjør noe med det og gjør det fort. Man får da tid til mange flere hopp før man dør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå