Domodyret Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Finne noe jeg kan leve av som jeg nyter, så jeg får gjort andre ting som jeg har lyst til å gjøre; Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Finne ut at penger ikke er veien til glede. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Dette kunne vært er grei tråd for alle å delta i. Men det er noen som bare må leke Tøffe-Tom i slike tråder. Jeg er sikker på at det finnes et forum for knivstikkere her i verden, men dette er ikke et av dem. (De som påstår at dataspill ikke påvirker ungdom burde ta en titt på en del av de trådene vi rydder opp i...) Min unnskyldning til trådstarter og alle som bidro til tråden slik den fortjente, men denne blir stengt. Jeg skal heller se om jeg kan rydde litt opp i morgen og åpne den igjen. EDIT: Da er denne åpen igjen. Hold dere til ambisjoner som ikke er i strid med norsk lov heretter. Mere volds-romantikk vil ikke bli godtatt. Og så er det nokså unødvendig å fortelle omverdenen hvor mange ganger man skal "pule". Det er sikkert viktig når man ikke har gjort det ennå, men tro meg, det ordner seg for de fleste av oss etterhvert. Geir Endret 13. juli 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) -Hoppe i fallskjerm -Strikkhopp -Ha en god jobb -Få familie som ikke blir skilt Skal visst dø i 2057, som 68åring EDIT: -Vil også vinne en konkurranse eller noe. Vinner _ALDRI_ noe Endret 13. juli 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 - Skrive en musikal som blir satt opp proft. - Få kone og barn - Glede andre - Ha nok penger til at jeg og min kone klarer meg Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 - Gjøre minst 2 ekstrem sport øvelser - Få min egen datamaskin - Få eget hus Tjaa, sikkert mer som jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 - Få min egen datamaskin Hehe, lykke til Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 svare litt mere seriøst denne gangen -hoppe i falskjerm -reise verden rundt -bli rik -stifte familie Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) -Reise verden rundt. -Få en familie(selvfølge?) -virkelig leve livet(!) -kjøre en formel 1 bil. -gjøre noe stort. -Få drømmejobben. Endret 13. juli 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 - Gi ut plate - Overgå noen av de største fryktene mine - Ha et passe normalt liv Det jeg kom på i farta... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 - Gi ut plate - Overgå noen av de største fryktene mine - Ha et passe normalt liv Det jeg kom på i farta... Hva er noen av de største fryktene dine? Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Før jeg dør, skal jeg leve i 90 år. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 - Overgå noen av de største fryktene mine Hva er noen av de største fryktene dine? Egentlig så vil jeg bare spille konsert. Scene skrekk delux Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 - Få suksess med bandet - Ikke være jomfru - Få en rimelig jobb, hvor jeg har faste inntekter og ikke bekymre meg over hvordan jeg skal klare neste dag - Hoppe i fallskjerm - Ta flylappen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Fallskjerm og BASE-hopp Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Gifte meg. Lære å shake som Shakira. Gjerne prøve å pule en guling hvis jeg får lov av my loverboy. EDIT: Den siste setningen skrev før jeg leste hele tråden og så at tomwaitsforalice ikke ville høre ordet "pule" mer. Unnskyld, mann. Endret 13. juli 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 - Familie og EGET bryllup (heftig bryllupsnatt) osv - Noen vil prøve skydive osv jeg vil gå for paragliding, stilig å "cruise" gjennom himmelen - Kjøre motorsykkel slik jeg får det såkalte "tunnell-synet" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal fryse ned kroppen min, forhåpentligvis med en gang jeg dør/rett før. For og så dø 5 sekunder etter du blir tinet opp igjen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal fryse ned kroppen min, forhåpentligvis med en gang jeg dør/rett før. For og så dø 5 sekunder etter du blir tinet opp igjen? Ideen er at mennesket skal utvikle seg høyt nok teknologisk, til at de kan gjenopplive meg. Det høres sykt ut, men jeg tror det vil være mulig en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå