chma Skrevet 16. september 2001 Del Skrevet 16. september 2001 Finnes det noe trail spill(motocross)? Finnes det noe downhill sykkling spill?? Moen gode forslag? mvh Christian:) Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. september 2001 Del Skrevet 16. september 2001 Hei, jeg har ikke sett mange spill av den typen, men Motoracer 3 skal visstnok ha litt mer trial i seg, som du kan se på "dagens bilde" her på Gamer.no. Ellers vet jeg bare om Motocross Madness 2 fra Microsoft og No Fear Downhill Mountain Biking av Codemasters, men jeg tror den sistnevnte kun er for Playstation. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Man har også SuperBike 2001. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 20:40, SintBrus skrev:Man har også SuperBike 2001. Det er vel ikke mye trail og downhill kjøring der? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 hehe.. Jeg så bare Motorsykkel jeg Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Du har også Motocross Mania. Har kun prøvd demoen av det, og ble ikke spesielt imponert (spiller mye Motocross Madness 2, og det kan ikke måles opp imot det...) Men som sagt det var kun demo, så det kan godt hende spillet er bra alikevel. Les en review hos Games Domain eller Gamespot PS: siste linken må du klippe/lime pga kommaene. (Unødvendig vanskelig måte å gjøre det på, bare bruk UBB koden slik som jeg nå gjorde -- TST) _________________ A man's character is his fate [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-02-27 00:22 ] Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hva med Across og Elastomania? Det er trail-spill av ypperste klasse..spiller det fortsatt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå