Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke forsterkere bør jeg gå for?

Anbefalte innlegg

D'oh! :blush:

Hva er det hjernen min holder på med i dag? Feriemodus enda? :p

Kjøper forsterker og strømfordeler, kjøper da selvfølgelig en på 50mm2 for å være framtidsrettet, mtp at det antageligvis vil bli 50mm2 om ikke så alt for lenge, må høre om pris, han skal ha 40-45,- per. m for 20-24mm2 kabel, så det kan jo fort bli 100,- per m. eller skal jeg kreve den billigere?

Nye kabler blir ikke før jeg får reparert starteren på bilen, har fila batteriet tomt flere ganger i vinter, og vil ikke gjøre det på sommeren pga anlegget :)

Edit; kjøper nok Blaupunkt Woodstock DAB-52 om ikke så alt for lenge, om jeg ikke bør gå for DAB-54 i stedet.... bedre display på 54, så det blir nok den, blåtann har den også..

*oj, se som pengene flyr*

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp!

Da var forsterkeren montert og testet...

Virker ikke som at den er helt frisk, lysene på forsterkeren lyser ikke, men på "fjernkontrollen" lyser det...

Han jeg kjøpte den av skulle sjekke opp det i dag, så det får jeg avklart.

Kjører fortsatt med 20mm2 kabel og faktisk så har jeg 40A sikringen enda, kjøper en på 60 for å ha i bakhånd.

Fikk forsterkeren for 4laken og en koblingsboks for 350,- 2 50mm2 & 4 20mm2 inganger/utganger, grei deal...

Da mangler jeg bare spiller, 4-kanaler og sub for å få anlegget helt nytt...

Spilleren tror jeg blir Blaupunkt Woodstock DAB54, om sonys DAB spiller ikke er å foretrekke.

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...