Solid Edge Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 er det noen plasser man får kjøpt ferdig modda PC'er? d hadde vært fet Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 kan kjøpe mitt for 5000 laget i tre med vannkjøling Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Lian Li PC6070B Scand sier jeg! (Vis/Skjul den skjulte teksten! for bilder) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Toddb Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323496 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324623 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Beste kabinett? Det er noe som kombinerer gode løsninger med en god pris. For at et kabinett skal bli "bra" så er det løsninger som teller. Ikke utseende. Det kommer som et pluss det. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 har en Stacker stående på rommet nå, men får ikke prøvd den ennå har nemlig ingen innmat Lenke til kommentar
torslo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Chieftec Mesh og BX helst BT Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det meste av Lian Li <3 og Thermaltak Armor V8000 sølv da siden det er armor jeg har alt pakka inn i nå før det skal over i et lite PC7BSCANDV2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Lian Li for min del, men det var da en utrolig gammel tråd å sparke liv i?? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Personlig så synes jeg Silverstone SST-TJ07 er et favoritt kabinett. Ser bra ut, og ser ut som det har god kjøling også. trn100: Var jo ikke så gammel den da? Endret 22. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Greit! Jeg skal IKKE skjelle ut dere som liker fjortisskabinetter med LYS og du Espen_K. Det er ingeting som heter nøytrale kabinett! De kalles Stilrene i forhold til hva du linka der på starten ass. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=p...andv3&mcat=c432 det er Lian Li. Kun Alu ikke noe plastikkmøkk eller noe orntlig dritt med vindu eller lys eller noe! Det der kaller man Kongen av Stilrene kabinetter så ikke kom med fjortisskabinettene og kall de stilrene. Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Blir litt oppgitt av alle dissa som skryter lian li langt opp i skyene, prøvd dere på cuben enda? Gikk fra stacker til cube og det var ikke mye å skryte av, ok greit cuben er brei som en el bil. Eier absolutt ikke dybde og blir generelt banka av den gamle stackeren min i kjøling. CM Stacker Lian Li Cube Case Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det beste kabinettet er CM stacker. 4527737[/snapback] Støtter deg på den. Er så utrolig bra! Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja jeg vet at CUbe Casen ikke er så mye å skryte av men det jeg har som jeg linka opp er dypere enn de fleste miditowerne idag ass. Mye plass! God kjøling. Ekstremt lett. for å ikke snakke om finishen ass. Alu(L) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Beste kabinett. Mine favoritter er fra Lian Li, muligens den kabinettprodusenten i verden med best kvalitet på sine produkter. Kjøper muligens nytt kabinett nå snart, og da blir det dette (Lian Li PCV300B). Syntes det ser ut som et veldig nyskapende kabinett, med flere spennende løsninger. Så får se hva det blir til.. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 de har det på Digitalimpuls forresten. Mini-ATX men gå for et vanlig ATX istedet...bedre det:P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 de har det på Digitalimpuls forresten.Mini-ATX men gå for et vanlig ATX istedet...bedre det:P 7787020[/snapback] Takk for tipset om digitalimpuls. Ser det er litt billigere enn på microplex og Saken er at jeg har en forkjærlighet for små pene box'er. Har selv hatt 2 shuttler, og ca. 5 andre ATXkabinetter. Nå for tiden har jeg et shuttlekabinett med et miniITX hovedkort i, og en "Lian Li Watercooling Case". Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 ja væresegod:) er Stamkunde hos Digitalimpuls jeg:P Vær gang jeg kommer inn så erre" OMG" det er han jo"" hehe Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 du veit vel hvor Digitalimpuls ligger:P ? hvis ikke så ligger det i Møllergata:P like ved siden av Komplett Idiot:P "datakjeden" derimot, de HATER Meg fordi jeg kan mer enn dem:P hehe Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg er skikkelig fornøyd med mitt coolermaster centurion 532 det er kanskje ikke det største men det er plass til 3*120mm vifter i det og det har god kvalitet. veldig lite plastikk og det er ganske tykke plater i det så det blir mindre resonans ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå