Gå til innhold

Hvilket kabinett synes du er best?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Greit!

Jeg skal IKKE skjelle ut dere som liker fjortisskabinetter med LYS og du Espen_K.

Det er ingeting som heter nøytrale kabinett!

De kalles Stilrene i forhold til hva du linka der på starten ass.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=p...andv3&mcat=c432 det er Lian Li.

Kun Alu ikke noe plastikkmøkk eller noe orntlig dritt med vindu eller lys eller noe!

Det der kaller man Kongen av Stilrene kabinetter så ikke kom med fjortisskabinettene og kall de stilrene.

Lenke til kommentar

Blir litt oppgitt av alle dissa som skryter lian li langt opp i skyene, prøvd dere på cuben enda? Gikk fra stacker til cube og det var ikke mye å skryte av, ok greit cuben er brei som en el bil. Eier absolutt ikke dybde og blir generelt banka av den gamle stackeren min i kjøling. CM Stacker :thumbup: Lian Li Cube Case :thumbdown:

Lenke til kommentar
de har det på Digitalimpuls forresten.

Mini-ATX men gå for et vanlig ATX istedet...bedre det:P

7787020[/snapback]

Takk for tipset om digitalimpuls. Ser det er litt billigere enn på microplex og :)

Saken er at jeg har en forkjærlighet for små pene box'er. Har selv hatt 2 shuttler, og ca. 5 andre ATXkabinetter. Nå for tiden har jeg et shuttlekabinett med et miniITX hovedkort i, og en "Lian Li Watercooling Case".

Lenke til kommentar

Jeg er skikkelig fornøyd med mitt coolermaster centurion 532 det er kanskje ikke det største men det er plass til 3*120mm vifter i det og det har god kvalitet. veldig lite plastikk og det er ganske tykke plater i det så det blir mindre resonans ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...