iStephano Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Synes Dette kabinettet så tøft ut, men en ting som jeg stussa litt på. Er det ikke føtter på dette kabinettet?? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Thermaltake Tsunami - Beste kabinettet Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Fikk Stacker i dag. grattis da åssen var første inntrykket?? Lenke til kommentar
marcen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Vel, kabinettet er jo nydelig! Elsker stilreine ting, og det er jo et ganske så praktisk kabbis også. Ser veldig bra ut med de børstede alu-og stål-overflatene! Flott at det følger med en 120mm vifte i bakkant, en 80mm i toppen og den 120mm-en som er i 4-in-3-modulen. Gleder meg til å få det hjem fra jobb, så jeg kan begynne å skru inn hw! Fikk X850XT i går, blir gøy å flytte det inn i et verdig hjem. (Det gamle kabbiset er 1995-kabinett-krem-hvitt-beige, bulkete og har colasøl. ) .. Jeg har forresten den med svarte sidepanel. Endret 22. juli 2005 av marcen Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Thermaltake Tsunami - Beste kabinettet Jeg fikk litt sånn billig-føelse da en kamerat hadde det på LAN, mulig at jeg bare er bortskjemt som har LianLi.. btw: LianLi er best Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Thermaltake Tsunami - Beste kabinettet Jeg fikk litt sånn billig-føelse da en kamerat hadde det på LAN, mulig at jeg bare er bortskjemt som har LianLi.. btw: LianLi er best ehh billig?? er orntelig kvalitet skal jeg si deg hehe...veier bare 5,6kg!! så kan kanskje virke litt billig når man løfter på det?? men ... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 ingen som kan svare meg? Har ikke dette Kabinettet føtter? Finner ikke ut av det på siden dems. Cooler Master Centurion 530 Sort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 den har føtter, noen hvite små saker Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 godt og høre, pc`en kommer til og stå direkte på laminat gulv, er dette rent plastikk føtter? Av erfaring skaper dette mye støy.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg har ingen erfaringer, bare har sett dette bildet på denne siden Lenke til kommentar
marcen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Stacker er ELSK. Utrolig flott, praktisk og alt det der Bilder! (Beklager Nokia-telefon-kvalitet ) Endret 22. juli 2005 av marcen Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 For guds skyld marcen! RYDD inni der! Btw: pent kabinett Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 eh?.... serverkabinett er vel ikke rette vist du ikke har en server!jeg mener Denne for den har plass til 5 vifter, mens en av dem er inkludert i kjøpet! Denne for den er avansert og "Pen" Denne fordi det følger med masse kult stuff også kan man jo være litt kry av komponentene? (5 vifteplasser, ingen medfølger) Denne hvis du hater plast kabinett, jeg har selv rørt og sett på dette, og det var minimalt med plastikk, fronten er heller ikke i plastik! og disse lysene i håndtaket frampå blir man blindet av! les mere om det på komplett sin side! (varenummer = VA3000BWA) de der er juletre-juggel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Stacker er ELSK. Utrolig flott, praktisk og alt det der Bilder! (Beklager Nokia-telefon-kvalitet ) problemet med stacker er at den er så stygg på framsida, det er ikke den aluminums feelingen, bra er greit men er det ikke stilig så kan man bare glemme det. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 sr nok ikke enig med prohelp der nei Lenke til kommentar
moddy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har et Suntec, ett Lian Li (mitt er ikke PLUSS) og nå har jeg bestilt meg verdens beste kabbis for luftkjølte systemer: Antec P180 Lurer litt på når det kommer.... Datoen flytter seg stadig fremover. Er det flere som har bestilt det? Lenke til kommentar
LasseH Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Personlig synes jeg at dette kabinettet er best! God kjøleevne, og lett. Med håndtaket på toppen kan du lett frakte det med deg til LAN og andre steder du trenger pc`en. Med dette kabinettet kjøpte jeg denne viftestyring som bare oser av kvalitet! Var litt ufornøyd med grillen som sitter på sidevinduet så jeg kjøpte meg denne grillen i ekte krom. Nå er jeg kjempestolt av kabinettet mitt, og kameratene mine som også har veldig stilige kabinetter som er kjøpt på f. eks. komplett, microplex eller 3dfxcool synes også det er kult. LED- lyset på forsida skifter farge hvert andre sekund, så det gir kabinettet et ekstra fint utseende, sammen med boblelysene på sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå