Gå til innhold

Hvilket kabinett synes du er best?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bountyhunter(BF:V)' date='19/07/2005 : 23:00'] jeg satt å tenkte "åååå hvorfor må TT lage soprano med det stygge vinduet?" så fant jeg ut at det gikk an å få det uten... falt helt for det jeg :love:vb1000sns.jpg

joa fint det.. Men du har jo ikke mulighet til og sette inn vifte på døra...? Eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

lol til alle dere plastikk fans der ute... aluminium er det som gjelder, disse to kabinetta er de desidert beste som fins:

Lian Li PC6070APLUSS

pc6070a.jpg

Chenbro Gaming Bomb II

1t.jpg

Lenke til kommentar
lol til alle dere plastikk fans der ute... aluminium er det som gjelder, disse to kabinetta er de desidert beste som fins:

Lian Li PC6070APLUSS

pc6070a.jpg

Chenbro Gaming Bomb II

1t.jpg

Kan selv si at jeg har Lian-Li PC6070A Plus

KJEMPEFORNØYD!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

jeg så det kabinettet i en lokal butikk i oslo og så tok jeg på det(lol) og jeg ble hekta...det var det diggeste kabinettet ever, alle lian li kabinetter uten dør ser dølle ut på bilde, det gjør de ikke i virkeligheten og med dør blir de enda stiligere, listene ser helt rå ut, magneten i døra er helt fantastisk...

Lenke til kommentar
Jeg liker dette:

Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium

liker ikke dette kabinettet jeg.

synes det er trangt, upraktisk dør, vifte/led styring er problematisk pga at døra har en "s" form som gjør at skrubryteregår atti døra og du for ikke låst det skikkelig.

dårlig med vifteplasser pluss at de medfølgende viftene bråker

angrer på kjøpet :mad:

ehh hvis du syns det er trangt så burde du gå for et "big tower"...

men sant det med "vifte styring og døra" :thumbdown: måtte legge viftestyringa mi på hylla for "bryterne" butta i døra :(

viftene bråker litt men herregud.. hva har man "høytalere til da?" jo musikk som overdøyer lyden fra viftene :tease: hehe går jo ann å bytte de men koster jo dog litt ekstra :(

men jeg er" kjempe" fornøyd med kassa :love: skal kanskje bytte ut viftene(12cm) men overlever flott med de som følger med....

var foresten inne på digital impuls i sta ;) trekker tilbake det det stygge jeg har sagt om utsende på lian li!! noen av de var skikkelig lekre :) og cm staker så også bedre ut i virkelig heten... men misliker den "fæle" ringen(sirkelen) i side døra...

Lenke til kommentar
dårlig med vifteplasser pluss at de medfølgende viftene bråker

angrer på kjøpet :mad:

ehh har nå tenk til å bytte viftene til misc.. som ligger på 16dba og i følge tt ligger støynivået på tsunami dream viftene på 21dba... ikke så veldig stor forskjell.. og tt viftene blåser vel litt kraftigere og.. men kan dette være sant.. 21dba er jo ganske lite...

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

jeg og :love: har det i sølv.. anbefales på det sterkeste!

-god kjøling(2x120cm(en med blå led og en med støvfilter(den som blåser inn) og 1x 92cm vifte

-PENT! kjempe fint

-veldig lett å bygge i, masser av smarte løsning

-LETT!!! kun 5-6kg

- bra kvalitet!

-masse stuff! usb,fireware 1394 og lyd på toppen, følger med støv klut, lås til side dør og de 2 frontdørene :cool: til og med "pipe alarm hvis noen bryter opp side døra" hehe.. og så er det vinger under kassa(føtter)

Har det jeg å.. Kjempefornøyd, eneste at viftene bråker litt, og det kunne vært bittelitt større..

Lenke til kommentar

Latterlig fA som vet at Lian Li er BEST! Aluminium er tingen og designet pA Lian Li er utmerket, ikke noen fjortiss greier.

Selv skal jeg ha meg dette

Hallelujah for Lian Li!

:woot:

Edit: det er uten vindu, men jeg skal ha meg akvarium sidedör kit :)

Endret av Bander-Log
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...