sigen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Lurte på når den kom her også Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 skarru ha kabinett så kjøp deg lian li.. det er og blir best.. hvis du da ikke er fjortis og digger CS kabbiser.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 komplett rått kabinett gutta Vil sei at det såg ut som ein veldig dårlig kopi av Apple sitt G5 PowerMac-kabinett Lenke til kommentar
dude:p Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 hæsj for en stygg :!: tralle Lenke til kommentar
dude:p Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 glisevask hæsj for en stygg tralle Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Har ikke hatt noe å gjøre med dette in real life, men for meg ser det ut som verdens beste kabinett, utseende og vekten synes jeg ikke har noe med hva som er best. edit: Glemte link. Endret 16. juli 2005 av Innos Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg liker dette: Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Lian Li PC-V2100B I tillegg til å være et av de aller peneste kabinettene som finnes, så er den svært romslig og rommer hele 12 stk. 3½"-brønner. Vakker både utvendig og innvendig. Rett og slett drømmekabinettet. Men jeg kommer mest sannsynlig aldri til å gå til anskaffelse av et slikt kabinett, og grunnen er Lian Lis syke overprising. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg liker dette:Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium jeg og har det i sølv.. anbefales på det sterkeste! -god kjøling(2x120cm(en med blå led og en med støvfilter(den som blåser inn) og 1x 92cm vifte -PENT! kjempe fint -veldig lett å bygge i, masser av smarte løsning -LETT!!! kun 5-6kg - bra kvalitet! -masse stuff! usb,fireware 1394 og lyd på toppen, følger med støv klut, lås til side dør og de 2 frontdørene til og med "pipe alarm hvis noen bryter opp side døra" hehe.. og så er det vinger under kassa(føtter) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Men si meg den PCI løsningen og henge på kortene uten og måtte skru er den noe serlig lur? Med tanke på at et kabinett rister eller vibrerer hele tiden er nok riktig og si, så kan jo disse kortene falle ut av sporet sitt etter tid..? Endret 18. juli 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg liker dette:Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium Me 2. Har samme bare i sølv. Samme kommentarer som mr.nauz Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Er den ikke for lett da folkens? Synes døra ser så plastik ut... Lenke til kommentar
.com Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg liker dette:Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium liker ikke dette kabinettet jeg. synes det er trangt, upraktisk dør, vifte/led styring er problematisk pga at døra har en "s" form som gjør at skrubryteregår atti døra og du for ikke låst det skikkelig. dårlig med vifteplasser pluss at de medfølgende viftene bråker angrer på kjøpet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Dette liker jeg da http://www.thermaltake.com/XaserCase/soprano/bws/bws.htm Den har 2*120mm vifter foran og 2*120mm bak og 2*92mm vifter på siden. Blir bra lufting av det får det i morra Endret 20. juli 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg liker dette:Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium jeg og har det i sølv.. anbefales på det sterkeste! -god kjøling(2x120cm(en med blå led og en med støvfilter(den som blåser inn) og 1x 92cm vifte -PENT! kjempe fint -veldig lett å bygge i, masser av smarte løsning -LETT!!! kun 5-6kg - bra kvalitet! -masse stuff! usb,fireware 1394 og lyd på toppen, følger med støv klut, lås til side dør og de 2 frontdørene til og med "pipe alarm hvis noen bryter opp side døra" hehe.. og så er det vinger under kassa(føtter) har dette jeg og men med vanlig dør, liker ikke kabbiser med gjennomsiktig dør og neon osv det blir for pimpa jeg synes det er veldig bra, men har byttet ut til noen veldig stille SilenX 12cm vifter @ 11dB Pantera - Cemetery Gates soloen Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Forskjellig smak ja. Selv liker jeg Lian-Li. Har enda ikke funnet noen kabinetter som jeg perosnlig synes er like fine. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3050 At de koster litt er meg likegyldig, jeg skifter kanskje kabinett hvert 3'dje år, så er ikke store kostnaden overall. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hva med nye CM Stacker 810 PSU på bunn New Release,Arrive at the end of July Cooler Master went back to the drawing boards after introducing the CM Stacker a year ago, and we have managed to incorporate the essential features of a server from the existing CM-Stacker to create the powerful CM-Stacker 810. The CM-Stacker 810 supports up to 4 CPU motherboards ranging from Micro-ATX to full size Extended-ATX. Unique power supply cage re-design to fully support standard ATX or redundant power supplies. We maximized the airflow by reconstructing the motherboard tray to support two 120mm super silent exhaust fans. Back from the root, CM-Stacker 810 will continue to have the ability to utilize up to three 120mm fan from the 4-in-3 Device Modules. Most importantly, the CM-Stacker 810 maintained the spacious interior working space and expandability from the eleven 5.25” bays from the previous version to meet and expand your imagination. Once again, the CM-Stacker 810 will put Cooler Master one step ahead of our competitors. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Dette liker jeg da http://www.thermaltake.com/XaserCase/soprano/bws/bws.htm Den har 2*120mm vifter foran og 2*120mm bak og 2*92mm vifter på siden. Blir bra lufting av det får det i morra Du mener vel 1 x 120 i front, 1 x 120 bak og 1 x 92 i siden ? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jeg satt å tenkte "åååå hvorfor må TT lage soprano med det stygge vinduet?" så fant jeg ut at det gikk an å få det uten... falt helt for det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå