Solid Edge Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) hei jeg har let etter kabinetter på en del internett sider men finner ikke noen spesielt gode, og jeg lurer på hvilket kabinett dere anbefaler!?!? takk på forhånd Endret 12. juli 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=STCT01BL Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) har hørt en del om den ska visst være veldig bra takk for reply'en Endret 12. juli 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 eh?.... serverkabinett er vel ikke rette vist du ikke har en server! jeg mener Denne for den har plass til 5 vifter, mens en av dem er inkludert i kjøpet! Denne for den er avansert og "Pen" Denne fordi det følger med masse kult stuff også kan man jo være litt kry av komponentene? (5 vifteplasser, ingen medfølger) Denne hvis du hater plast kabinett, jeg har selv rørt og sett på dette, og det var minimalt med plastikk, fronten er heller ikke i plastik! og disse lysene i håndtaket frampå blir man blindet av! les mere om det på komplett sin side! (varenummer = VA3000BWA) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Stacker er et veldig godt kanibett, liker det hakket bedre enn Chieftec Dragon midi-tower (som jeg har selv) B-Zerc: Det er ikke serverkabinett, det er midi-tower (ja, det er stort) De kabinettene du linker til har lik null kvalitet, utenom det siste (som igjen er et veldig bra kabinett) Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 men hvem liker nøytrale kabinetter? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) jeg har funnet et passe bra kabinnet men det kabinettet var det ikke så veldig mye info på som som innhold ol.: denne Endret 12. juli 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) ThermalTake Armor Skal ha dette i begynnelsen av neste måned Syns det er kult + ikke så høy fjortisfaktor ( ) og mengder med plass! Endret 12. juli 2005 av amarios Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 CoolerMaster Cavalier 1 eller 3. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 men hvem liker nøytrale kabinetter? Modd et skikkeligt kabinett da vel. Hvem liker kabinett som lager resonansstøy, ser ut som 90% billig plastikk, har elendige løsninger og alt det andre dårlige? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Dette bestiller jeg om et par uker. 120 mm vifte foran og bak gir god luftstrøm og lite lyd. Samt plass til 80 mm vifte over Cpuen, forhåpentligvis stille og kaldt. Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 er fornøyd med mitt svarte thermeltake sopranos. 2x120mm vifter (en framme og en bake) og en 90mm i siden. Bakre 120mm blåser luft ut, framfre 120mm blåser luft inn forran hardiskene, og er med støvfilter (veldig kjekt) og samme med 90mm vifta som blåser ca på cpu og har filter. Holder 28* med tre hardisker og 9800pro skjermkort. Da er det 23* romtemperatur. er luftgjennomstrømning i kabinettet ! + ett billig kabinett Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg er faktisk sjokkert for å si det mildt! Hvor har det blitt av alle Lian Li elskere på forumet. Husker mange tråder som dette og da var det ikke snakk om noe annet en Lian Li. Har vel blitt litt påvirket av for jeg syns personlig at Lian Li utkonkurerer alle uannsett hva (kanskje ikke pris da ). Sjekk ut denne hvis du vil ha kvalitet, stil, og praktiske løsninger. 120mm i front og bak. Medfølger to stk någelunde stillegående 120mm vifter. Kan alltids bytte med SilenX eller papst så blir det saker av det. Lian Li er vel kjent for sin kvalitet så det er ikke noe å snakke om engang. Til sist legger jeg til en peronlig erfaring: Raidmax. Jeg hater kabinettet. Bruker et akkurat nå og jeg rett å slett hater det. Billigere kabinett skal du lete lenge etter. Det er som om de har spart på alt. Til og med plastikken har de spart på. Det skal ikke gå an. Hold deg for guds skyld unna raidmax, hvis ikke du er fjortis som ikke klarer modde selv (var det en gang jeg å, så jeg vet hva jeg snakker om). No offense meant. -Jolt Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Går til anskaffelse selv her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3040&GID=3000 Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300357&cks=PRL Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg endte opp med dette Nexus kabinettet. http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...entID=breeze400 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Går til anskaffelse selv her:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3040&GID=3000 I second that. EYE981BB her. Ikke mye skranglete alu kabinetter fra I&S. Antec * er også veldig bra. Ellers så er Beantech sine kabinetter helt OK dersom du vil ha et billigere alu kabinett. GODE gummidempere for HD, 2 av 3 vifter som følger med er helt stille, alu front, solide alu "5.25 sperrer", god hovedkort skuffe med god plass bak til kabler. Lenke til kommentar
dude:p Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) komplett rått kabinett gutta Endret 14. juli 2005 av dude:p Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 :!: Glem alt nevt over: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMTNN500AF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå