Twennie Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Lekende, underholdende og morsomt for hele familien. EyeToy-konseptet har spredt seg som ild i tørt gress de siste par årene, men hvor beveger sjangeren seg? Les mer Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Så Eye Toy 1 til 299,- Platinum. Hadde tenkt til å kjøpe men gadd ikke, gidder heller ikke å kjøpe Eye Toy 2 til 599,-, så jeg venter litt Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Synes Sony skal ha cred for å faktisk ha funnet på noe nytt denne generasjonen. EyeToy og Singstar er blant de mest innovative og intuitive spillene vi har sett på konsoll. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Personlig liker jeg ikke eye-toy. Det er jo alltid det samme; vifte med hendene og hoppe opp og ned Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Noen som vet om MS vil komme med noe ala singstar og eyetoy til sin xbox? Lenke til kommentar
Grums Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Personlig liker jeg ikke eye-toy. Det er jo alltid det samme; vifte med hendene og hoppe opp og ned Det er vel bare det den egnes til akkurat nå, da kameraet bruker ca 80% av kapasiteten til PS2. Når PS3 kommer med kraften sin skal det være mulig å "feste" kameraet på ansiktet og bruke kameraet til å registrere bevegelser, f.eks. til å se rundt hjørner o.l. Har de fleste EyeToy spillene du nevner her og de er morsomme. Får absolutt alt fra gamle tanter til hovnet fjortiser til å spille og ha det gøy. Passer også bra for mindre barn. Bra for motorikk og balanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg