Gå til innhold

Medfølgende guest pass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Elkjøp fortsatt Collectors Edition på lager? Det tviler jeg sterkt på!

Det var jo bare de som skulle ha 10 dagers pass...

Kanskje de har skjønt at det er ENDA mere penger å tjene på å legge med guest passes i ALLE pakker. Bare gå tilbake til Elkjøp og si at du mangler innhold i esken din.

Lenke til kommentar

Det står nå på cd-coveret mitt at det skal ligge en 10 dagers guest-pass med, da forventer jeg å få den.

Har sendt mail til Blizzard, men får vell gå til Elkjøp etter på. Får bare håpe at de ikke stenger før vi gjør.

Lenke til kommentar

Jeg har også non-collectors edition wow, og med meg følgte det med 10-dagers guest pass. På mirr wow-cover stod det følgende: "FREE 10-DAY GUEST PASS Invite a friend to quest with you SEE BOX INSERT FOR DETAILS." Hvis det ikke står det på ditt cover, så antar jeg at det ikke skal følge med.

Lenke til kommentar
Jeg har også non-collectors edition wow, og med meg følgte det med 10-dagers guest pass. På mirr wow-cover stod det følgende: "FREE 10-DAY GUEST PASS Invite a friend to quest with you SEE BOX INSERT FOR DETAILS." Hvis det ikke står det på ditt cover, så antar jeg at det ikke skal følge med.

samme her, kjøpte mitt også på elkjøp..

Lenke til kommentar

Samme skjedde med meg når jeg kjøpte wow.. gikk tilbake til butikken, snakka med blizzard (hadde lovd en kompis at han skulle få det) men neida. Det hadde nok jeg fjerna selv i håp om å få et ekstra. Geniale folk ass.

Edit: Jeg kjøpte CE, og da _skulle_ det være med.

Endret av Taykun
Lenke til kommentar
Noen har glemt å sjekka sikkelig etter tror jeg og kasta seg over forum for å whine :p

edit:

nm, begynner å bli sent ja.. leggetid :)

Påstår du at jeg er dårlig å lete? :tease:

BTW: Dette var ikke wn whine post, lurte mer på hvem jeg burde ta kontakt med for å få en ny guest pass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...