phnx85 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kjøpte World of Warcraft på Elkjøp i dag. Til min store forskrekkelse finner jeg ikke noen guest pass nøkkel inni pakken selv om det står på cd-coveret at det skal være der. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har Elkjøp fortsatt Collectors Edition på lager? Det tviler jeg sterkt på! Det var jo bare de som skulle ha 10 dagers pass... Kanskje de har skjønt at det er ENDA mere penger å tjene på å legge med guest passes i ALLE pakker. Bare gå tilbake til Elkjøp og si at du mangler innhold i esken din. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Det står nå på cd-coveret mitt at det skal ligge en 10 dagers guest-pass med, da forventer jeg å få den. Har sendt mail til Blizzard, men får vell gå til Elkjøp etter på. Får bare håpe at de ikke stenger før vi gjør. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Når jeg kjøpte wow fikk jeg med guest pass og det var ikke CE, tror jeg... *sjekke* nope det var ikke CE Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 En kompis av meg har hadde heller ikke CE men fikk guest pass. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har også non-collectors edition wow, og med meg følgte det med 10-dagers guest pass. På mirr wow-cover stod det følgende: "FREE 10-DAY GUEST PASS Invite a friend to quest with you SEE BOX INSERT FOR DETAILS." Hvis det ikke står det på ditt cover, så antar jeg at det ikke skal følge med. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har også non-collectors edition wow, og med meg følgte det med 10-dagers guest pass. På mirr wow-cover stod det følgende: "FREE 10-DAY GUEST PASS Invite a friend to quest with you SEE BOX INSERT FOR DETAILS." Hvis det ikke står det på ditt cover, så antar jeg at det ikke skal følge med. samme her, kjøpte mitt også på elkjøp.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 må være noe nytt de har begynt med på de siste box-releasene det da. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 For ned på Elkjøp og fikk min guest pass Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Samme skjedde med meg når jeg kjøpte wow.. gikk tilbake til butikken, snakka med blizzard (hadde lovd en kompis at han skulle få det) men neida. Det hadde nok jeg fjerna selv i håp om å få et ekstra. Geniale folk ass. Edit: Jeg kjøpte CE, og da _skulle_ det være med. Endret 13. juli 2005 av Taykun Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Noen har glemt å sjekka sikkelig etter tror jeg og kasta seg over forum for å whine edit: nm, begynner å bli sent ja.. leggetid Endret 14. juli 2005 av Blakken Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det er faktisk ganske lenge siden at Blizzard begynte å gi ut guest pass med alle spill. Det gjorde de allerede i den andre omgangen av spill som ble sluppet ut. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Noen har glemt å sjekka sikkelig etter tror jeg og kasta seg over forum for å whine edit: nm, begynner å bli sent ja.. leggetid Påstår du at jeg er dårlig å lete? BTW: Dette var ikke wn whine post, lurte mer på hvem jeg burde ta kontakt med for å få en ny guest pass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå