brolle Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Lurer på om noen har tips om hva som kan være galt siden autofullfør ikke fungerer.Den er slått på ja og jeg får spørsmål om jeg vil at maskina skal huske passord o.s.v men ved neste husker den ingenting selv om jeg klikker ja på spørsmålet.Har en ny XP servicepack 2 og Norton Internet Security. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det kan være at et program sletter listen som skal brukes til autofullfør. Lenke til kommentar
Mobilman Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Har akkurat samme problemet på min Torshiba T9100 som har Windows XP (SP2). Uansett hvor mye jeg huker av for at den skal huske passord, blir det bare borte. Mulig at det slettes i loggen, men hvor ligger denne loggen og hvilket program sletter denne loggen? Veldig glad for all hjelp. Oppgitt... Endret 29. juli 2005 av Mobilman Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Dette er et windowspørsmål og er feilpostet, flyttes Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Eg og har eit liknande problem (i XP Pro med SP2). Sjølv med Autofullfør på, vert ingenting av skjema-opplysningar (t.d. namn, adresse osb) hugsa, ingen brukarnamn, ikkje passord til e-postkontoar i Outlook Express, og automatisk innlogging på forum (t.d. her på hw.no) fungerer heller ikkje. Er det ingen som har nokon tips til kva som er grunnen til dette, og kva ein kan gjere med det? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En begynnelse på å løse problemet vil være å gå i gjennom punktene på denne siden: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;Q306895 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Takk for tipset, men det gjorde dessverre ingen forskjell. Den .dll-fila finst ikkje (den sida er retta mot IE5.0/5.5, eg har IE6), og ein ny konto gjorde heller ingen forskjell. Men, det er ikkje noko enormt problem, berre litt irriterande å måtte skrive inn passordet kvar gong eg skal sjekke mailen... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 bruk AIRoboform: http://www.roboform.com/ har selv brukt den i årevis. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå