Gå til innhold

Autofullfør fungerer ikke....

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har tips om hva som kan være galt siden autofullfør ikke fungerer.Den er slått på ja og jeg får spørsmål om jeg vil at maskina skal huske passord o.s.v men ved neste husker den ingenting selv om jeg klikker ja på spørsmålet.Har en ny XP servicepack 2 og Norton Internet Security.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har akkurat samme problemet på min Torshiba T9100 som har Windows XP (SP2). Uansett hvor mye jeg huker av for at den skal huske passord, blir det bare borte. Mulig at det slettes i loggen, men hvor ligger denne loggen og hvilket program sletter denne loggen? Veldig glad for all hjelp. :yes:

Oppgitt... :no:

Endret av Mobilman
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eg og har eit liknande problem (i XP Pro med SP2). Sjølv med Autofullfør på, vert ingenting av skjema-opplysningar (t.d. namn, adresse osb) hugsa, ingen brukarnamn, ikkje passord til e-postkontoar i Outlook Express, og automatisk innlogging på forum (t.d. her på hw.no) fungerer heller ikkje.

Er det ingen som har nokon tips til kva som er grunnen til dette, og kva ein kan gjere med det?

Lenke til kommentar

Takk for tipset, men det gjorde dessverre ingen forskjell. Den .dll-fila finst ikkje (den sida er retta mot IE5.0/5.5, eg har IE6), og ein ny konto gjorde heller ingen forskjell. Men, det er ikkje noko enormt problem, berre litt irriterande å måtte skrive inn passordet kvar gong eg skal sjekke mailen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...