Gå til innhold

Var det med glids? *trenger rask hjelp*

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bestilte pakke på Komplett.no, det var med musmatte som det sto at det skulle være med, men jeg vet ikke om det var med glidz?

Det var ikke noe "pakke" som det sto glids på :( men det var en liten gul ting med noen gråe "runde" saker på :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg kjøpte en pakke på Komplett.no, der skulle det være med MX510 - var med

Qpad low sence - var med

Wristband - var med

Glidz - vet ikke :p

Det skulle være med glids, men jeg vet ikke om det var med :S Det var ikke med noe pakke som det sto glidz, men det var en gul liten "stripe" med 5 "runde" ting for og feste under musa :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Hypeglide pakke til min Razer men er av samme underlag som den som leveres med musa.

Er fint å ha når det ikke er mer igjen av den som følger med.

Etter jeg merker hjelper det å lage småriper i skatesen for blir den brukt mye på samme matte/underlag blir skatene seige på en måte og glir treigere.

Og skatesene som fulgte med Razeren var litt ripete/ruglete så etter min erfaring hjelper det å småripe de opp i blant.

Dette tilfelle er med en Q-PAD matte.

Lenke til kommentar
hvordan kan jeg sette de på feil?

Si det. Du kan ha vært fuktig på fingrene, så limet har gått av på baksiden. Eller, enda mer sansynelig, du har glemt å presse neglen mot kantene, for å forsikre om at det er helt tett, og at det ikke kan komme støv under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...