danilovic Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jau, trenger å fyre opp et nettverk med min PC og min søsters Mac. Selv vil jeg ha kabel, men min søster trenger det trådløst. Hva trenger jeg av utstyr, og hva anbefales? Og er det noen måte å legge inn noe NetLimiter-opplegg på maskina hennes, så hun ikke stjeler så jævlig mye båndbredde om jeg ikke vil det? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Sitter selv med en Asus WL-500G. Den kommer med enkle QoS-muligheter. Det finnes også en Deluxe versjon av den jeg har, hvor USB 1.1-porten er byttet ut med en USB 2.0 port +++... Mulig QoS'en på denne er noe mere avansert enn på min WL-500G. Endret 12. juli 2005 av Calm Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg bytter den ut med routeren jeg har fra før? Gir den mulighet for kablet nettverk også? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva har du av utstyr pr i dag?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hva har du av utstyr pr i dag?? En PC, en Mac med innebygget WLAN, ZyXEL-router fra Firstmile, og litt TP-kabel. :---) Lenke til kommentar
munky Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 /me is a bumpibjørn. Fikk strenge ordre fra min onde sjef om å bumpe. Beklager. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva har du av utstyr pr i dag?? En PC, en Mac med innebygget WLAN, ZyXEL-router fra Firstmile, og litt TP-kabel. :---) Da ville jeg kjøpt en av roterne som er anbefalt ovenfor, og koblet denne til. Da har du alt du trenger. Har slev gode erfaringer med Asus WL 500g Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Hva med å begrense hastigheten til den ene maskinen? ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå