Gå til innhold

BF2 spilling nonstop i 3år!

Anbefalte innlegg

Sjekket for morro skyld hvor lang tid det vil ta meg å nå høyeste grad i BF2.

Høyeste grad = Sergeant Major of the Corps @ 2,500.000 poeng.

Hittil har jeg ganske nøyaktig tjent ca. 100 poeng pr. time spilt, noe som da tilsvarer at jeg investerer 25.000 timer for å få 2,500.000 poeng.

Dette tilsvarer igjen ca. 3års spilling.

Og da snakker jeg 3år kontinuerlig spilling 24t pr. døgn. Ingen sove/spise/tisse pauser. Kun spilling.

Dersom BF2 var min fulltidsjobb(kun 8timer pr. dag) ville det tatt meg 8,5 år. :lol:

Greit at det skal være vanskelig å runde et spill, men dette er jo fullstendig latterlig for å si det mildt.

Til sammenligning ser det ut til at de som ligger på sammenlagt topp-listen tjener ca. 150-200 poeng pr. time. Mao. selv for verdens mest ivrige BF2 spillere(som spiller ærlig) vil det ta årevis!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synest faktisk det er bra at det er en så (sykt) høy maximum-score. Da får alle de som spiller iherdig og virkelig vet hva de driver med en liten anerkjennelse, hvis man kan kalle det det da. Hadde grensen vært mye lavere ville jo alle og enhver, inkludert broren hans, vært general på null komma svisj, og det hadde ikke vært noe kjekt synest jeg.

Lenke til kommentar

hmm, bf2 har worldwide stats som 1942? Tøft dette da, de sikkelige slagerne i FPS markedet holder jo lenge og sånne ting blir jo tweaket nonstop.. nå skal ikke jeg snakke for høyt da siden jeg ikke har peil på BF2 i det hele tatt.. gg geforce 4 ;)

Lenke til kommentar

Er jo tull med så høge tal når dei færraste kjem til å spele bf2 om 8 år...

"-Jess eg har blitt general på bf2! -Oi så tøft for deg, skal du ikkje få deg bf4 snart?"

Dersom ikkje bf2 blir ein like stor hit som cs då... Men så simpelt er det jo ikkje.

Lenke til kommentar
Nå er det vel slik at et fåtall av de som verver seg i militæret ender opp som general (evt. annen rang som er høyere om mulig :)), ville ikke vært sannsynlig med flere millioner av øverste rang :)

Nei men nå er jo dette bare et spill som har lite eller ingenting med virkeligheten å gjøre. Dersom jeg faktisk hadde et virkelig ønske om å få militære grader tror jeg neppe jeg ville valgt BF2 for å oppnå dette!

Uansett det som jeg misliker mest er ikke selve gradene, men derimot alle låste våpen som man må spille på rankede server for å få (lovlig) tilgang til. Det er 7 våpen og 9 grader man kan oppnå. Dersom det siste våpen låses opp på den siste graden da betyr det jo at man i praksis aldri får unlocket alle våpen, noe som er rimelig teit. Nå vet jeg ikke akkurat grensene for å få unlocket alle våpnene, men noe sier meg at man må bruke opp mot år her også.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det viser seg jo at uansett hvor høyt man setter et krav til noe i et spill, er det alltid noen som klarer det. Poenget her er vel at det skal være tilnærmet umulig.. Bare se på de som blir lvl 60 i wow etter 3 dager played, eller de som spiller Metal gear solid på extreme, og restarter spillet om de blir oppdaget. Samme med de spillerne som bruker ukesvis på å få playtime i et spill ned til det minimale.

Lenke til kommentar

asså, når det tar 3 år med kontinuerlig spilling med 100 poeng i timen så sier det seg selv at dette er ALT for høyt.. det fins en mellomting mellom 3 år og 3 måneder.. har det så jævla masse å si om "alle" blir høyest rank da?? Noe av det jeg liker med FPS spill er jo at alle har hovedsaklig det samme utgangspunktet.. Synd at det har blitt sånn som dette i grunn

Lenke til kommentar

Nei, til å med ikke de som dauer foran dataen klarer å nå max innen en tid hvor spillet forsatt er populært.. det her er rett å slett lattis og kommer nok til å endres om ikke så alt for lenge.. ellers så kan man kanskje ikke se vekk i fra at de har planlagt at du automatisk får en del poeng når du kjøper expansionen.. eller kanskje du får muligheten til å kjøpe 10 000 poeng for en viss sum.. hadde ikke forundret meg egentlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...