Gå til innhold

Bærbar, pris, bygge selv?

Anbefalte innlegg

Heey people :w00t: Tenker på å shoppe bærbar, men er litt usikker på hvor mye jeg skal bruke på det...får jo bærbare pc'er helt ned i 7-8 tusen, men de er vel kanskje ikke utstyrt med beste av kvalitet. VIl nok bruke maskina mest til å spille (ikke akkurat de mest krevende spillene...men heller stategi som Age of Empires 3, Empire Earth 2 og FM da) redigere litt video, høre på musikk og sånn. Noen anbefalinger? Hva med å bygge Pc selv? Koster det mye å kjøpe delene hver for seg? BIlligere enn å kjøpe full pakke? Plz svar...da varmer du et trønderhjerte :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å bygge selv annet enn på web skal du nok bare glemme med en gang.

Du får mye for pengene hos Dell, men Inspirion 9300/XPS2 er ganske store maskiner (fysisk) siden de har 17" skjerm. Men jeg syntes det er et bra valg.

Blir mye Dell anbefalinger fra meg, men har god erfaring med Dell.

Lenke til kommentar

den zepto maskinen som de nettopp testet pa Hw.no kan hvere en grei pc. stotte for mange ting og mye funksonalitet. den koster rundt 9000 for den billigste og man kan konfigurere den litt selv(saann som dell) men skal du ha en ordentlig kraftpakke saa skaff deg dell xps gen 2! den er drit digg! onsker meg den ass! bursdag snart! hehe

Endret av Rudi_Boy
Lenke til kommentar
Heey people :w00t: Tenker på å shoppe bærbar, men er litt usikker på hvor mye jeg skal bruke på det...får jo bærbare pc'er helt ned i 7-8 tusen, men de er vel kanskje ikke utstyrt med beste av kvalitet. VIl nok bruke maskina mest til å spille (ikke akkurat de mest krevende spillene...men heller stategi som Age of Empires 3, Empire Earth 2 og FM da) redigere litt video, høre på musikk og sånn. Noen anbefalinger? Hva med å bygge Pc selv? Koster det mye å kjøpe delene hver for seg? BIlligere enn å kjøpe full pakke? Plz svar...da varmer du et trønderhjerte :D

Til den prisen du sier,sier jeg glem å bygge selv.Jeg byggde min selv og

kom på nesten 12500kr for ca 3monder siden.Min er en aopen 1557GLS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...