gamerman Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hei Jeg har nettop solgt mitt Ati x800 Xt Pe og trengte dermed en "replacement" Derfor kjøpte jeg meg et nVIDIA GeForce FX 5500 til internett surfing og se på video. Jeg har fjernet alt av gammle drivere og installerte nvidia geforce driver : 77.72 Etter å ha installert den så skulle jeg åpne en avi fil med å høyre klikke å velge VLC media player. Etter min store forbauselse så "hoppet" skjermen i 0.1 sec før den ble helt fin igjen. Nå kommer det rare..... Når jeg ser dem på skjermen så er det "blurry" , dårlige farger og det ser helt forj**** ut. Men hvis jeg tar bildet av dem ved hjelp av BSplayer så blir bildene helt fine slikt som dette : Mens dette er tatt med mobil kamera fra pc skjerm : Hva kan være galt ? Endret 12. juli 2005 av gamerman Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Dumme meg Jeg kunne jo søkt http://forum.hardware.no/index.php?showtop...l=nVidia+Driver Endret 12. juli 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå