asvaberg Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei alle jeg har en slik bil "på hånda". Er dette en god bil? Driftssikker? Noen spes. fallgruver jeg bør se etter? Hvordan er delepriser på BMW og servicepriser? anyone?? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 En smule feilpostet. Tråden flyttes til "Bil->Annet" Lenke til kommentar
asvaberg Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 En smule feilpostet. Tråden flyttes til "Bil->Annet" takk, visste nesten at det var galt sted, men ikke hvor det skulle være.... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er vel som alle andre biler.. Rust og begynnelse på rust. prøv også å se under bilen etter rust og muligens skader hvis bilen er senket f.eks.. Foringer og slik i forstilling og bakaksling kan du vel se på. Nå er ikke jeg noen BMW kjenner, men det er liksom det "typiske".. prøv også og kjenn etter hvordan dempere osv er, og titt litt på fjører hvis du får muligheten. Etter knekte fjærer og dempere muligens. Ellers, hør etter ulyder i motor og drivverk. Nå har vel BMW'en kamkjede, så kan se om dette er slakt. (hvis det ikke er innunder deksler osv.. kan vel høre om det er slakt når motoren er igang også..) Lykke til med bilkjøp. Mvh: Mammuten Lenke til kommentar
asvaberg Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 hei mammut Bilen er helt strøken. De to eierne har vært svært forsiktige og fulgt alle servicer. Dessuten virker det som de ikke har benyttet baksetene/bagasjerommet annet enn til stresskoffert. :-) Ingen rust og motorlyden har aboslutt ingen ulyder (tvert i mot....brum brum...) Tror dette er et trygt kjøp, men takk for tipsene! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hør med gutta på bimmers.no De har peil på hva du burde vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå