software Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei. Er ute etter en ny mp3 spiller med flash minne, har hatt en 512 mb Iriver de siste årene og har vært fornøyd med den. Men nå er det jo kommet 2 gb spillere, og da er det vel på tide å oppgradere Er det noen av dere som følger med på dette markedet? Jeg har kun funnet en som ser interessant ut, men er ikke helt fornøyd med den. Det er en Iaudio jeg har kikket litt på. Er det noen andre som er bedre? Jeg bruker den mest på gymmen og på joggetur. Jeg ønsker at den skal være minst mulig, med best mulig batterikapasitet. Design er også litt viktig. Radio er ikke et must, ikke opptak heller. Morsomme ekstrating som mulighet for å ha den på armen eller rundt halsen er stas Enkel meny med normale ting som shuffle evt spilleliste er kjekt å ha. Equaliser kan også være ok, eller 4-5 forhåndsinnstilte alternativer. Usb2 eller firewire er et must. Kunne godt tenkt meg en spiller hvor du ikke er avhengiv av produsentens software for å overføre musikk, men det er vel umulig? Til slutt kan det være greit om det er mulig å ha andre typer filer der som word dok osv. Takker for svar Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har ikke sett flere enn den med 2 gigabyte minne. Selv ønsker jeg meg en med 4-5 gigabyte. Men regner med jeg må vente noen år... Har hørt noe om begrensninger i antall filer? Er vel mulig de må løse noen problemer før vi får de riktig store flash spillerne i mini-format... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 når det fins hardiskspillere til halv pris, så er det muligens like greit å investere i slikt? Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Harddisk-spillere er fine til sitt bruk. Men om hovedpoenget er en veldig liten og lett sak som dingler i en snor rundt halsen, så er en flash-basert spiller bedre - imho. Jeg har harddisk-spiller, men det er den lille som blir brukt. Lenke til kommentar
software Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Flash minne må det være ja Hadde vært trivelig med en 4-5 gb flash, men tror det kan ta litt tid. Foreløpig hadde det vært flott med en 2 gb spiller. Kan hende Iriver kommer med en 2gb snart også? De bruker jo å være ganske rask på labben... Er det ingen som har noen erfaring med Iaudio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå